اینروزها بدون شک دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کار، دانشجویان و کارشناسان بازاریابی و فروش در سراسر ایران، یادگیری اصولی دیجیتال مارکتینگ است. هر فردی که قصد راه اندازی کسب و کار در فضای آنلاین را دارد و یا قصد یادگیری مقدماتی تا پیشرفته بازاریابی آنلاین را دارد میبایست بر اصول دیجیتال مارکتینگ اشراف داشته باشد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم با راه اندازی دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ بصورت مجازی و زنده، امکان برقراری مستقیم علاقه مندان در سراسر استانهای ایران را با بهترین مدیران و مدرسان بازاریابی دیجیتال را فراهم نموده است. همچنین در پایان هر ویدیو امکان پرسش و پاسخ و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ فراهم شده و این امکان میتواند مزیت فوق العاده ای برای عزیزان در شهرها و استانهای دیگر مانند(مشهد، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، کرمانشاه، ارومیه، رشت، زاهدان و …) باشد.
سرفصل های دوره مجازی آموزش دیجیتال مارکتینگ
-
طراحی و راه اندازی استارتاپ
بهتر است در طراحی و راه اندازی کسب و کار ایده آل گرا نباشید، در ابتدای کار قرار نیست مانند فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور باشید بلکه با منابع و امکاناتی که در دسترس دارید می توانید به سوددهی قابل توجهی دست پیدا کنید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی مرحله اول است و رسیدن به ثبات و توسعه مراحل بعدی هستند که باید به آن ها نیز اندیشیده شود تا درآمد زایی بخش جدایی ناپذیر کسب و کار باشد. بنابراین آموزش اصول راه اندازی بیزینس را از دست ندهید.
سرفصلهای دوره:
نقشه راه استارت آپ
پیش بینی مشکلات و شکست
نقش بازاریابی در کسب و کار
-
چه زمانی به تحقیقات بازار و آنالیز آن نیاز داریم؟
ورود به دنیای کسب و کار موفق نیاز به ملزومات خاص خود دارد. در درجه اول بازاری که در حال ورود به آن هستید را باید به طور کامل شناسایی کنید. این شناخت جز از راه تحقیقات بازار میسر نمی شود. شناخت بازار، بخش بندی آن، نحوه و دلیل عرضه محصول یا خدمات خاص همه در فرآیند کاملی به دست می آید. شاید شما هم آنالیز بازار را به عنوان یکی از سرویسهای شرکتهای تبلیغاتی شنیده باشید اما قطعا برای موفقیت استارتاپ خود نیاز به تسلط بر مارکت ریسرچ دارید.
سرفصلهای دوره:
نقش آنالیز دیتا در استارت آپ
روشهای تحقیقات بازار
معرفی ابزارهای تحقیقات بازار
-
آنلاین برندینگ برای استارتاپ ها
هر استارت آپ و کسب و کار نوپایی باید در هدف گذاری و نقشه راه خود به مسئلهای به نام برندینگ به ویژه آنلاین برندینگ توجه ویژه داشته باشد. برندینگ امری است که در طول زمان اتفاق میافتد و نام شما را در ذهن مخاطب و مشتریان ثبت می کند. در واقع اگر برندینگ به صورت اصولی انجام شود مخاطب عمومی و کاربر آنلاین به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد و قطعا اینروزها رشد استارت آپ در گرو آنلاین برندینگ اصولی است.
سرفصلهای دوره:
ساخت برند ناب
فرآیند برندسازی به همراه پروژههای واقعی
ساخت داستان برند با هویتی متمایز
-
سئو برای استارت آپ ها
SEO در واقع بهینه سازی موتور جستجو است که نه تنها در شروع کار بلکه برای توسعه ادامه به آن نیاز می شود. ریزه کاری سئو، به روز شدن مدام الگوریتمهای موتورهای جستجو نیاز به آموزش مدام و آپدیت شدن دارد که جز با گذراندن دوره های مربوط به آن میسر نمی شود.
سرفصلهای دوره:
Content – SEO
Off page – SEO
On page – SEO
-
تکنیک های کاربردی گوگل ادز
یکی از مزیتهای بزرگ آشنایی با نحوه کار و سفارش آگهی به گوگل ادز همانطور که گفته شد بازخورد بالا و سوددهی مناسب است. اشتباهی که بسیاری می کنند این است که با داشتن یک اکانت جیمیل و آشنایی کم شروع به استفاده از google adwords میکنند. همانقدر که استفاده همراه با دانش از این پلتفرم مزایا دارد، وارد شدن به این عرصه بدون آگاهی نیز معایب زیادی به همراه خواهد داشت.
سرفصلهای دوره:
افزایش فروش
افزایش بازدید
افزایش نصب اپلیکیشن
-
طراحی کمپین در شبکه های اجتماعی
در واقع سوشال مدیا فضای مناسب و در دسترسی هستند که با علم و آگاهی از سازوکار آنها می توان کسب و کار را با طراحی کمپین تبلیغاتی و بازاریابی معرفی و پروموت کرد. دوره تبلیغات و معرفی کار با کاغذ های تبلیغی به پایان رسیده و بستر این کار به سوشیال مدیا منتقل شده است. لزوم طراحی کمپین در شبکه های اجتماعی و مراحل آنرا در این دوره فراخواهید گرفت.
سرفصلهای دوره:
تکنیک های موفقیت در شبکه های اجتماعی
طراحی کمپین تبلیغاتی
ارزیابی شبکه های اجتماعی
-
تبلیغات اینترنتی و آنلاین
دنیای اینترنت به حدی گسترده است که برای هر فضا و با هر هدفی نوعی از تبلیغ آنلاین مفید خواهد بود و کسب و کاری در این زمینه موفق است که شناخت کافی از این شیوه ها و نحوه بهکارگیری آنها داشته باشد تا با به کار بستن درست و به موقع یکی از روش های تبلیغات اینترنتی یا ترکیبی از واحد آنها علاوه بر بازاریابی موفق به درآمد زایی نیز برسد. در این دوره بر مراحل طراحی جشنواره فروش، افزایش نصب اپلیکیشن و… با استفاده از ابزارهای آنلاین مسلط خواهید شد.
سرفصلهای دوره:
رشد کسب و کار با ابزارهای تبلیغات آنلاین
برنامه ریزی تبلیغات
موبایل مارکتینگ
-
تکنیک های ایمیل و اس ام اس مارکتینگ
Push notificiaton marketing و Email marketing و SMS marketing کانالهای تبلیغاتی قوی به شمار میروند که حجم وسیعی از پیام های شما را مناسب با جامعه هدفتان و با هزینه کم پوشش می دهند. در واقع این دو روش به نوعی مکمل هم هستند در پیامک شما زمان یا مکان و کلیات کسب و کار را با هر مورد دیگری اطلاع رسانی خواهید کرد و در ایمیل جزئیات را به صورت جامع تر منتقل خواهید کرد.
سرفصلهای دوره:
ایمیل مارکتینگ
اس ام اس مارکتینگ
پوش نوتیفیکیشن
-
تاکتیک های استراتژی محتوا
تولید و درج محتوا شاید فرآیند پیچیده وعجیبی به نظر نرسد اما پیش از آن به تعیین استراتژی محتوا نیاز است که مقدمه اصلی و اصولی به شمار می رود. در واقع برای ماندگاری در فضای وب قبل از اینکه به تولید محتوا و درج آن رسید باید استراتژی محتوای درست انتخاب کرد به همین دلیل این مسئله تا بدین حد دارای اهمیت است.
سرفصلهای دوره:
ﺧﻠﻖ ﻣﺤﺘﻮا
ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﺤﺘﻮا
ارزیابی محتوا
-
آنالیز دیتا در سایت و اپلیکیشن
معروف ترین این ابزارها عبارتند از سمیلاروب، الکسا، گوگل آنالیتیکس، تگ منیجر، دیتا استودیو، فایربیس هات جر هستند که در این دوره از آنها استفاده میشود. آشنایی با بخش های مختلف، داده های هر بخش و تحلیل آن ها از ضرورت های دیتا آنالیز به شمار می رود و کار با آنها و کندوکاو در این سایت های آنالیز دیتا لزوم یادگیری را بیش از پیش روشن می کند.
به روز بودن، خواندن مقالات مرتبط و کسب اطلاعات کلی در حوزه آنالیز دیتا سایت و اپلیکیشن در کنار یک مشاور بازاریابی اینترنتی یک نیاز است اما کافی نیست بلکه آموزش و کسب تک تک این مهارت ها در رویدادها و دوره های تخصصی نیز لازم خواهد بود تا مکمل یکدیگر باشند.
سرفصلهای دوره:
معیارهای ارزیابی کسبوکار
ابزارهای رایگان آنالیز
ابزارهای ساخت گزارش
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
برای ثبت نام و دانلود ویدئوهای دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ میتوانید از لینک زیر استفاده کنید: https://eseminar.tv/host