کسب و کارها و استارت آپ های ایرانی روز به روز نیاز بیشتری به یادگیری و آموزش دیجیتال مارکتینگ احساس میکنند و به همین دلیل انواع کتاب تبلیغات آنلاین و دوره دیجیتال مارکتینگ از استقبال خوبی برخوردار است.
در مقاله های قبلی در مورد اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی صحبت کردیم و در آینده بیشتر در مورد دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ و یا کتاب بازاریابی دیجیتال صحبت خواهیم کرد و امروز جزییات یکی از دوره های آکادمی دیجیتال مارکتینگ که در حال برگزاری هست رو منتشر خواهم کرد:
*تخصصی شدن تبلیغات بازاریابی آنلاین و مزایای فراوانی که این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات سنتی دارد، حضور با برنامه در شبکههای اجتماعی و داشتن پلن بازاریابی اینترنتی برای هر سازمان و بنگاه اقتصادی را امری واجب و ضروری کرده است. در این راستا مسئولیت خطیر هماهنگ کردن و بهینهسازی کانالها و فرایندهای تبلیغاتی بر عهدهی مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و شبکههای اجتماعی است و لازم است که این افراد دانش و مهارت کافی و به روز در زمینههای ایدهپردازی کسب و کار، بهینهسازی سایت ، بازاریابی شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوا و تدوین استراتژیهای کوتاه مدت و بلندمدت تبلیغات اینترنتی را داشته باشند به گونهای که با صرف کمترین هزینه به بازارهای هدف دست یابند.
این دوره در هفت مهارت اصلی برگزار شود:
- ایدهپردهپردازی و طراحی مدلهای کسب و کار
- بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing)
- بازاریابی محتوا (Content Marketing)
- بازاریابی شبکههای اجتماعی(Social Media Markting)
- مدیریت استراتژیک فضای مجازی
- مدیریت مالی کسب و کار اینترنتی
- آمار و روش تحقیق
مخاطبین دوره:
- مدیران عامل و مدیران ارشد شرکتها
- کارآفرینان و صاحبان استارتآپها
- مدیران بازاریابی دیجیتال
- مدیران وب سایت
- مشاورین دیجیتال مارکتینگ
- کارشناسان واحد بازاریابی دیجیتال
- دانشجویان و علاقه مندان به حوزههای دیجیتال و بازاریابی
- و تمامی افرادی که رویای راهاندازی یک کسب و کار شخصی اینترنتی را در سر دارند