دریافت مشاوره حضوری و غیرحضوری دیجیتال مارکتینگ + وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال

    مشاور دیجیتال مارکتینگ

    بعد از آشنایی با خدمات تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم، برای آشنایی با وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ ابتدا باید خاطرنشان کرد میل به درآمدزایی از طریق شبکه‌های مجازی و اینترنت در کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایرانی به طرز چشمگیری رو به افزایش است و به همین دلیل حتی شرکتهای خارجی درحال سرمایه گذاری و یا فعالیت در این حوزه در کشورمان هستند.

     

    آشنایی با وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

    یک متخصص دیجیتال مارکتینگ برای انجام امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ میبایست ضمن اشراف برروی تمامی کانالها و اصول دیجیتال مارکتینگ، پروژه را با صرف کمترین هزینه به بهترین نتیجه برساند.

    • یک مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ میبایست شناخت کامل به جامعه بازار هدف خود و رفتارشان داشته باشد و برنامه اجرایی خود را با توجه به آن پیاده سازی کند.
    • اندازه گیری، آنالیز و برگزاری کمپین و فرآیند در مقیاس کوچک از دیگر وظایف مشاور تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود.
    • انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول و مدیر پروژه برای توزیع کارها بین اعضای تیم و نظارت براجرای امور.
    • راهبری استفاده از منابع انسانی، مالی و زمانی برای جلوگیری از اتلاف منابع.

    آشنایی به زمینه کاری مجموعه شما و یا سابقه فعالیت با همکاران شما در گذشته برای مجری پروژه بازاریابی آنلاین مزیت محسوب میشود.

    بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

     

    انواع خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ

    مشاور بازاریابی دیجیتال همزمان با اطمینان از نیروی‌های منابع انسانی در داخل و خارج سازمان و ارتقای آنان، برنامه ریزی و پیاده سازی ساختارهای آمار و ارزیابی را شروع می‌کند.

    در فاز بعدی پیاده سازی ابزارهای بازاریابی از قبیل بازاریابی موتورهای جستجو  (سئو و گوگل ادز)، کانتنت مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی با ابزارهای تلفن همراه و بازاریابی بنری از جمله شاخه ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای رسیدن با اهداف برندینگ و افزایش فروش می‌باشند.

    آنالیز اطلاعات ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، هات جر و فایربیس از دیگر وظایف مشاور بازاریابی باتجربه می‌باشد.

    مارکتینگ همان تبلیغات است؟

    در مطلبی که در همین راستا در یودمی به انتشار رسیده بود، به این نکته اشاره شده بود که شما به عنوان یک مشاور و مدیر مارکتینگ وظیفه بالانس کردن ابزار دیجیتال مارکتینگ در زمانهای مختلف را به عهده دارید. به عنوان مثال از نظر یک کارشناس کم تجربه شبکه های اجتماعی، نوع به روزرسانی صفحات در موقعیت برندینگ، فروش و غیره یکسان است و اینجا نقش یک راهبر در توزیع امور و منابع و همچنین کیفیت کارها نمایان می‌شود.

    بنابراین به هیچ وجه در هنگام مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تنها به دنبال تبلیغات اینترنتی نباشید. از مرحله صفر کسب و کار یعنی تولید محصول و خدمات نیاز به تحقیقات بازار و بررسی تجربیات افراد خبره ضروری است. پس از آن میتوانید با همراهی مشاور و مجری بازاریابی دیجیتال، بدون دغدغه نسبت به گسترش کسب و کار و تبلیغات اقدام کنید. مرحله بعدی برندینگ، پوزیشنینگ و هدف قراردادن دسته های بعدی مخاطبین است.

    خوشحال میشم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم.

    از طریق این فرم با ما در تماس باشید.

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    32 + = 42

     

     

    شراگیم مرادی

    ** آپدیت: پادکست توضیحات تکمیلی مشاوره دیجیتال مارکتینگ اضافه شد.

    Share

    مشاور بازاریابی

    5 Replies to “دریافت مشاوره حضوری و غیرحضوری دیجیتال مارکتینگ + وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال”

    1. سلام
      ممنون از محتوای خوبی که منتشر
      میکنید.
      ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه
      وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را
      لانچ کردیم.
      با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم
      لینک گروه خدمتتون
      https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

    2. موردی که در مورد مشاوره دیجیتال مارکتینگ مورد بی مهری قرار گرفته، تعرفه و راهکارهای عملی در بازاریابی دیجیتال و اینترنتی هست که لازم هست شرکت ها و افراد کمی شفاف تر عمل کنند و آمارها تا حد ممکن با دیگران به اشتراک بگذارند

    3. با وجود بحرانهای اقتصادی در ایران تنها راه باقی مانده برای مغاز دارها و کسبه افزایش تبلیغات اینترنتی هست قطعا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    31 + = 34