مشاور دیجیتال مارکتینگ – مشاوره بازاریابی دیجیتال

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، یک فرد معمولی دو برابر بیشتر از یک دهه قبل زمان صرف اینترنت میکند. براساس تحقیقات بیش از ۷۰ درصد مردم ایران روزانه در فضای آنلاین وقت صرف میکنند. عادات خرید مردم به سرعت در حال تغییر است و بازاریابی آفلاین مانند گذشته موثر نیست. به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ و عناوین شغلی جدید مانند مشاور بازاریابی دیجیتال در سالهای اخیر اهمیت یافته است.
بازاریابی دیجیتال را به عنوان یک چتر در نظر بگیرید. اشکال مختلف بازاریابی آنلاین را توصیف میکند و زیر شاخههای زیادی دارد. بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها اجازه میدهد تا از کانالهای مختلف برای جذب بهتر مشتریان خود استفاده کنند. کسب و کارها با هر شکل و اندازهای میتوانند با بازاریابی دیجیتالی به طور موثر مخاطبان و مشتریان آینده خود را جلب کنند. در این مقاله قصد داریم وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال را با یکدیگر بررسی کنیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید.
بعد از آشنایی با خدمات تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم، برای آشنایی با وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ ابتدا باید خاطرنشان کرد میل به درآمدزایی از طریق شبکههای مجازی و اینترنت در کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایرانی به طرز چشمگیری رو به افزایش است و به همین دلیل حتی شرکتهای خارجی درحال سرمایهگذاری و یا فعالیت در این حوزه در کشورمان هستند.
مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟
مشاور دیجیتال مارکتینگ شخصی است که در زمینه بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ مهارت لازم و تجربه کافی را داراست. مشاور دیجیتال مارکتینگ میداند چگونه مشتریان را به روشهای صحیح برای مشاهده نتایج مورد نیاز یک کسب و کار هدف قرار دهد.
کاری که یک مشاور انجام میدهد این است که با کسبوکارها، از استارتآپها گرفته تا شرکتهای بزرگ، کار میکند تا تعیین کند چگونه مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی را به بهترین نحو درگیر کند.
یک مشاور دیجیتال مارکتینگ از مدل کسب و کار موجود شرکت استفاده میکند تا پتانسیل بازار را در نظر بگیرد و سپس یک استراتژی بازاریابی ایجاد میکند که باید با موفقیت برای برند کار کند و به آنها اجازه میدهد به اهداف خود دست یابند.
از نظر اینکه یک مشاور بازاریابی دقیقا روی چه چیزی تمرکز میکند، این بستگی به کسب و کار و نیازهای آن دارد.
اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها
ممکن است بسیاری از شما فکر کنید که بخش مارکتینگ یا مسئول بازاریابی در یک سازمان میتواند فرآیند مشاوره را به تنهایی انجام دهد، اما اینطور نیست. خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ دیدگاه جدیدی و سطحی از تخصص را ارائه میدهد که دسترسی به آن با هر وسیله دیگری دشوار است. دلایل استخدام یک شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:
- دیدگاه بیرونی: یکی از انگیزههای اصلی استخدام مشاور، دریافت دیدگاه بیرونی است. آنها چیزها را با وضوح بیشتر و بالاتر از همه عینیت میبینند.
- تخصص: یک شرکت مشاوره استراتژی دیجیتال به شما این شانس را میدهد که با متخصصان در تمام زمینههای بازاریابی مانند UX، SEO، شبکههای اجتماعی و غیره کار کنید. با کار کردن با متخصصان در این زمینه ها، چارچوبهای زمانی و منابع را بهینه خواهید کرد.
- هزینهها: زمان پول است و یک مشاور میتواند در هزینه یک سازمان صرفه جویی کند. تخصص آنها تضمین میکند که میتوانند مشکلات را سریعتر حل کنند.
- ROI: یک شرکت مشاوره معتبر اطمینان حاصل میکند که هزینه انجام شده ارزش آن را دارد و شما میتوانید سودآوری آن را از روی شاخصهای عملکرد خود اندازه گیری کنید.
هزینه جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاور دیجیتال مارکتینگ بر اساس دو مدل هزینه میگیرد. اولین و شاید رایج ترین، نرخ مشاوره ساعتی است. دومی پیشنهاد ثابت بر اساس پروژه تعریف شده است. اغلب این نوع بر اساس تعداد ساعات از پیش تعیین شدهای است که به پروژه اختصاص داده میشود. این موضوع به سادگی تعداد ساعتهای پیش بینی شده برای یک پروژه ضربدر نرخ ساعتی مشاور است. این نرخها معمولا به تجربه مشاور، تقاضا، بازار جغرافیایی و سایر عوامل اقتصادی بستگی دارد. در نهایت شما با نوعی حاشیه برای تامین هزینهها و سود، وقت مشاور را پرداخت میکنید.
انواع خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال شامل توسعه طراحی وب سایت، سئو، شبکههای اجتماعی (فیس بوک، اینستاگرام، گوگل ادز) و تبلیغات ویدیویی (یوتیوب و آپارات) است. برای هدفگذاری در هر کانال روشهای متفاوتی وجود دارد. این کانالها نیز مخاطبان متفاوتی دارند. محبوبیت بازاریابی دیجیتال در بین بسیاری از برندها تعجبآور نیست. امروزه بازاریابی دیجیتالی موثر ارتباط با مخاطبان در زمان و مکان مناسب است. در ادامه بیشتر به این حوزهها اشاره میکنیم.
مشاور بازاریابی دیجیتال همزمان با اطمینان از نیروهای منابع انسانی در داخل و خارج سازمان و ارتقای آنان، برنامه ریزی و پیاده سازی ساختارهای آمار و ارزیابی را شروع میکند.
در فاز بعدی پیاده سازی ابزارهای بازاریابی از قبیل بازاریابی موتورهای جستجو (سئو و گوگل ادز)، کانتنت مارکتینگ، بازاریابی شبکههای اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی با ابزارهای تلفن همراه و بازاریابی بنری از جمله شاخه ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای رسیدن با اهداف برندینگ و افزایش فروش میباشند. آنالیز اطلاعات ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، هات جر و فایربیس از دیگر وظایف مشاور بازاریابی باتجربه میباشد.
از ابزار مارکتینگ استفاده کنید
در این قسمت قصد داریم برخی از سرویس های مربوط به دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مثال بررسی کنیم. همواره شما میتوانید از این سرویس برای یافتن مشتریان احتمالی استفاده کنید که به دنبال خرید محصول یا خدمت هستند. با تبلیغات ویدئو در گوگل یا هر چیز دیگری میتوانید آگاهی ایجاد کنید. از سوی دیگر، تبلیغات فیس بوک یا اینستاگرام افراد را از طریق روانشناسی، جمعیتشناسی و رفتارهای موجود در فضای آنلاین مورد هدف قرار میدهد. برای ایجاد علاقه، آگاهی و تمایل به یک محصول یا خدمات میتوانید از تبلیغات در فضای آنلاین بهرهمند شوید.
با توجه به برندهای تجاری بیشتر که به بازاریابی دیجیتال موثر علاقه دارند، تقاضا برای مشاور بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است. تقریبا همه دیجیتال مارکتینگها که به دنبال کار تمام وقت هستند اما از فشار درون شرکتها خسته شدهاند، به فریلنسری مراجعه کرده و در خانه کار میکنند. حتی برخی شرکتها ترجیح میدهند برای رسیدن به اهداف خود با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مشورت کنند.
شرح شغل مشاور بازاریابی دیجیتال بر اساس شرکت و محصول (خدمات) متفاوت است اما نقش اساسی مشاور دیجیتال مارکتینگ ایجاد پل ارتباطی بین کسب و کارها و دنیای آنلاین است و به آنها کمک میکند محصولات یا خدمات را بفروشند و بهترین راه را برای دستیابی به مشتریان به یک شرکت توصیه کنند.
وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ
یک متخصص دیجیتال مارکتینگ برای انجام امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ میبایست ضمن اشراف بر روی تمامی کانالها و اصول دیجیتال مارکتینگ، پروژه را با صرف کمترین هزینه به بهترین نتیجه برساند.
- یک مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ میبایست شناخت کامل به جامعه بازار هدف خود و رفتارشان داشته باشد و برنامه اجرایی خود را با توجه به آن پیادهسازی کند.
- اندازه گیری، آنالیز و برگزاری کمپین و فرآیند در مقیاس کوچک از دیگر وظایف مشاور تبلیغات آنلاین محسوب میشود.
- انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول و مدیر پروژه برای توزیع کارها بین اعضای تیم و نظارت براجرای امور.
- راهبری استفاده از منابع انسانی، مالی و زمانی برای جلوگیری از اتلاف منابع.
- با ارزیابی استراتژی بازاریابی فعلی، راههای جدیدی را برای تعامل با مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید کشف خواهد شد.
- پیشرفتهایی را در زمینههایی مانند سئو، شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و طراحی وب سایت پیشنهاد یا اجرا خواهد شد.
- بهبود و مدیریت نام تجاری شرکت، افزایش مشارکت مشتری و ارتباطات با شبکههای اجتماعی خلاق، ایمیل، کمپینهای بازاریابی تلفن همراه یا محلی صورت خواهد گرفت.
- پلتفرمهای محتوایی مانند لندینگ پیج و بلاگ هماهنگ میشوند.
- با افزودن کلمات کلیدی جدید، تجزیه و تحلیل و بهینهسازی صفحات وب، رتبه سایت در گوگل را ارتقا مییابد. پیادهسازی استراتژی توسعه محتوا برای وب سایت و بلاگ را پیادهسازی خواهد شد.
آشنایی به زمینه کاری مجموعه شما و یا سابقه فعالیت با همکاران شما در گذشته برای مجری پروژه بازاریابی آنلاین مزیت محسوب میشود.
مهارت ها و مدارک مورد نیاز مشاور دیجیتال مارکتینگ
مشاور بازاریابی دیجیتال باید حداقل دارای مدرک کارشناسی بازاریابی، MBA یا هر زمینه مرتبط باشند. آنها باید بدانند که اینترنت مهمترین ابزار بازاریابی برای برندها است و از آن به طور موثر استفاده کنند. البته امروزه دورههای زیادی برگزار میشود و افرادی هستند که پس از گذراندن این دورهها مشغول به فعالیت در این حوزه میباشند.
آگاهی از چگونگی ارتباط هر یک از بسترهای شبکههای اجتماعی و کانالهای دیجیتالی با یکدیگر و نحوه استفاده از این ارتباطات برای بازاریابی موثر مهم است. یک مشاور بازاریابی دیجیتال باید بتواند دادهها را تجزیه و تحلیل کند و از تجزیه و تحلیل برای تعیین عملکرد بازاریابی یک شرکت استفاده کند. گواهینامههای بازاریابی دیجیتال در آن مرحله میتواند به شما کمک کند.
مشاور دیجیتال مارکتینگ در صورت لزوم باید توصیههای عملی را ارائه دهد. ترکیبی از مهارتهای فنی و خلاقانه حل مسئله که بسیار ارزشمند تلقی میشوند. همچنین از مشاور بازاریابی دیجیتال انتظار میرود که اهداف قابل دستیابی را تعیین کرده و اهداف را متمرکز کنند. کسب و کارها به اهداف واقع بینانه و نتایج قابل اندازه گیری نیاز دارند.
اگر یک مشاور بازاریابی دیجیتال اهداف غیرقابل دستیابی را تعیین کند و نتواند آنها را برآورده کند، مشتریان از خدماتی ناراضی هستند که دریافت کرده اند. همچنین مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بداند که استراتژی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ و تاکتیکها یکسان نیستند. هنگامی که به عنوان مشاور واجد شرایط بازاریابی دیجیتال شناخته میشوید، مهم است که شنونده و حل کننده مشکل باشید. آنها باید با قابلیت همدلی خود فراتر از کلمات گوش دهند. نقش دیگر یک مشاور بازاریابی دیجیتال؛ جمع آوری و سازماندهی دادهها و ارائه توصیهها و بینشهایی برای ایجاد تعادل در هر حوزه بازاریابی است که شرکت خدمات ارائه میدهد.
یک مشاور بازاریابی دیجیتال موفق همچنین باید دارای مهارتهای رهبری قوی و رویکرد حرفهای باشد. آنها باید دانش و تجربه کافی در زمینه خود داشته باشند. زیرا هنگامی که یک مشاور دیجیتال مارکتینگ برای این کار استخدام میشود، شرکت انتظار دارد که آنها در مورد موقعیت خود حرفهای و مطمئن باشند. اگر به عنوان یک مدیر فکر میکنید که با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ با تجربه باید همکاری کنید، میتوانید نکات مفیدی در مورد چگونگی هدایت کسب و کار را از تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم مشاوره بگیرید.
مشاور بازاریابی دیجیتال چه مزایایی دارد؟
اکنون که مطالبی درباره نقش بازاریابی دیجیتال در اجرای مارکتینگ پلن خواندیم، وقت آن است که مزایای مشاور دیجیتال مارکتینگ را با یکدیگر بررسی کنیم:
انعطاف پذیری
اگر مشاوره بازاریابی دیجیتال را انتخاب کردهاید، میتوانید در یک دفتر به صورت شغل تمام وقت یا در خانه به صورت فریلنسری کار کنید. جدا از مهلتها و جلسات، میتوانید اکثر کارها را با برنامهای منعطف به پایان برسانید. کسب و کارها هم میتوانند با توجه به گسترش فناوریهایی همچون اسکایپ به صورت حضوری یا غیرحضوری با یک مشاور بازاریابی دیجیتال یا مشاور سئو همکاری داشته باشند.
فرصت های شغلی جهانی
اکثر کارهای بازاریابی دیجیتال انعطافپذیر است زیرا اینترنت هیچ محدودیتی ندارد. بسیاری از مشاوران مشتریان مختلفی در سراسر جهان دارند.
منابع نامحدود
شما همیشه این شانس را دارید که خود را ارتقا دهید زیرا هیچ چیز نمیتوانید از اینترنت یاد بگیرید. شما میتوانید در دورههای آموزشی موجود شرکت کرده و از آخرین مهارتها مطلع شوید. حتی با بهترین نرم افزارها و ابزار موجود به صورت رایگان کار کنید.
مارکتینگ همان تبلیغات است؟
در مطلبی که در همین راستا در یودمی به انتشار رسیده بود، به این نکته اشاره شده بود که شما به عنوان یک مشاور و مدیر مارکتینگ وظیفه بالانس کردن ابزار دیجیتال مارکتینگ در زمانهای مختلف را به عهده دارید. به عنوان مثال از نظر یک کارشناس کم تجربه شبکههای اجتماعی، نوع به روزرسانی صفحات در موقعیت برندینگ، فروش و غیره یکسان است و اینجا نقش یک راهبر در توزیع امور و منابع و همچنین کیفیت کارها نمایان میشود.
بنابراین به هیچ وجه در هنگام مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تنها به دنبال تبلیغات اینترنتی نباشید. از مرحله صفر کسب و کار یعنی تولید محصول و خدمات نیاز به تحقیقات بازار و بررسی تجربیات افراد خبره ضروری است. پس از آن میتوانید با همراهی مشاور و مجری بازاریابی دیجیتال، بدون دغدغه نسبت به گسترش کسب و کار و تبلیغات اقدام کنید. مرحله بعدی برندینگ، پوزیشنینگ و هدف قراردادن دستههای بعدی مخاطبین است.
همکاری با مشاور بازاریابی دیجیتال چه مزایایی دارد؟
با نفوذ عمیق اینترنت به زندگی ما، کشور ما نیز در مسیر دیجیتالی شدن بسیار سریع پیشرفت میکند. بسیاری از مشاغل با استفاده از این فرصت برای دستیابی به حداکثر تعداد مصرف کنندگان بدون هیچ گونه مانع، بازاریابی دیجیتال را انتخاب میکنند. این بازاریابی منحصر به فرد بالاترین اعتبار برند را تضمین میکند، بنابراین منجر به افزایش فوق العاده فروش محصولات و خدمات میشود. بسیاری از بنگاهها از غنیمت شمردن فرصت فتح بستر رسانههای دیجیتال دریغ نمیکنند و مشاوران بازاریابی دیجیتال را استخدام میکنند.
ارائه راهنماییهای مورد نیاز برای برخورد با حداکثر مصرف کنندگان احتمالی؛ مشاوران بازاریابی دیجیتال به شرکتها در تأیید برند با ارتقا قامت و اعتبار دیجیتالی آنها کمک میکنند. مشاوران بازاریابی دیجیتال با تجزیه و تحلیل استراتژیک تقاضای بازار و تغییرات مورد نیاز در محصولات یا خدمات، رویکرد بازاریابی را پیشنهاد میدهند که باعث برجسته شدن نام تجاری در بسترهای رسانههای دیجیتال میشود.
استخدام یک شرکت مشاوره بازاریابی دیجیتال میتواند سود قابل توجهی برای شرکت داشته باشد. برخی از آنها در زیر ذکر شده است:
- شناخت شبکههای اجتماعی: از آنجا که اکثر جوانان زمان قابل توجهی را صرف شبکههای اجتماعی میکنند، بازاریابی دیجیتال موثرترین و مناسبترین راه برای جذب مخاطب است. با تبلیغات از طریق فیس بوک، یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و بسیاری دیگر از شبکههای اجتماعی، نام شرکت به مشتریان گروههای سنی مختلف و همچنین شرایط جغرافیایی متفاوت میرسد.
- برندسازی: یک مشاور بازاریابی دیجیتال تحقیقات زیادی در مورد دنیای دیجیتالی کنونی انجام میدهد و حداکثر تکنیکهایی را میشناسد که میتواند به شرکت در کسب شهرت زیاد کمک کند. هرچه مشتریان بیشتری از طریق مختلفی به شرکت برسند، نام تجاری قویتر خواهد بود. این امر قطعا بر فروش محصول تأثیر میگذارد و آن را به رقم چشمگیری میرساند.
- راهنمای تبلیغات آنلاین: همانطور که محصولات و خدمات هر سازمان متفاوت از یکدیگر است، روندها و تکنیکهای تبلیغات نیز متفاوت خواهد بود. تکنیک تبلیغاتی که برای یک نام تجاری مفید است ممکن است با نام تجاری دیگر مناسب نباشد. مشاور بازاریابی دیجیتال که در تمام روشهای بازاریابی کاملا مجرب است، محصول را نه تنها برای تعیین موضع خود در رسانههای آنلاین بلکه خریداران احتمالی را نیز راهنمایی میکند.
- تقویت تعامل بین مخاطبین: دریافت بازخورد از مصرف کنندگان در مورد محصولات یکی از جنبههای مهم تجارت است و دیجیتالی شدن بازاریابی مطمئنا این امر را تضمین میکند. با گفتگو با مشتریان نه تنها دیدگاه روشنی در مورد وضعیت محصول در بازار ارائه میشود بلکه راهنماییهایی نیز برای بهتر و کارآمدتر شدن محصول از نظر مصرف کننده ارائه میشود.
- اتوماسیون بازاریابی: یک مشاور بازاریابی دیجیتال کسب و کار را به صورت خودکار انجام میدهد که میتواند عملکرد و بهره وری آن را افزایش دهد. مشاور به سفارشیسازی کسب و کار کمک میکند که اطمینان میدهد هر مشتری تجربه منحصر به فرد خود را دارد. با سفارشی کردن محتوای محصول خود، مشاور بازاریابی دیجیتال به ایجاد یک کمپین بهتر برای محصول کمک میکند.
- به رشد کسب و کار کمک میکند: به طور کلی یک مشاور بازاریابی دیجیتال کسب و کار را از ۳۶۰ درجه تجزیه و تحلیل میکند و بهترین رویکرد را برای برجستهسازی نام سازمان تعیین میکند، از برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل، پیادهسازی تا اجرای استراتژیهایی که مشاور بازاریابی دیجیتال به رشد کلی کسب و کار شرکت کمک میکند.
- دیدگاههای جدید: انتقال تجارت به پلتفرمهای دیجیتالی چشم اندازهای جدیدی را برای تجارت به ارمغان میآورد. در سناریوی فعلی، جایی که اینترنت بر جهان تسلط دارد، بازاریابی دیجیتال یک عامل ضروری و مهم برای ایجاد یک نام تجاری موثر و بهتر است.
آیا به کمک مشاوره بازاریابی دیجیتال نیاز دارید؟
اگر میخواهید روابط خود را با مشتریان فعلی و آینده نگر بهبود ببخشید، به بازارهای جدید ورود کنید یا موقعیت خود را در رقابت بازاریابی آنلاین ارتقا دهید، کسب و کار شما میتواند از همکاری با یک مشاور بازاریابی دیجیتال بهرهمند شود. این دلایل ذکر شده در زیر نیز در مورد این که آیا به کمک حرفهای مشاور نیاز دارید یا خیر:
- شما میخواهید پایگاه مشتری خود را گسترش داده و توسعه دهید.
- شما به اهداف بازاریابی آنلاین قوی و کاملا مشخص نیاز دارید.
- شما به یک برنامه پلن مارکتینگ قوی نیاز دارید که بر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت متمرکز باشد.
- برای افزایش شانس موفقیت به راهنمایی برای اندازه گیری تجزیه و تحلیل کلیدی نیاز دارید.
در این مقاله، ما یک راهنمای کامل برای توصیف وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهایی که به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند، جمع آوری کردیم. امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.
خوشحال میشم تجربیاتم رو با شما به اشتراک بگذارم.
درخواست مشاوره
12 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام
ممنون از محتوای خوبی که منتشر
میکنید.
ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه
وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را
لانچ کردیم.
موردی که در مورد مشاوره دیجیتال مارکتینگ مورد بی مهری قرار گرفته، تعرفه و راهکارهای عملی در بازاریابی دیجیتال و اینترنتی هست که لازم هست شرکت ها و افراد کمی شفاف تر عمل کنند و آمارها تا حد ممکن با دیگران به اشتراک بگذارند
با وجود بحرانهای اقتصادی در ایران تنها راه باقی مانده برای مغاز دارها و کسبه افزایش تبلیغات اینترنتی هست قطعا
باسلام
ممنون میشم شرخ خدمات و تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ رو لطف کنید
ایمیل شد دوست عزیز
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
ای کاش تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ هم داخل مقاله ذکر میکردید
مشاور استانی بهتر است یا همکاری با مشاور در تهران؟
کاملا بستگی به رزومه و زمینه کاری شما دارد
با سلام ممنون میشم لیست خدمات و تعرفه هاتون در حوزه دیجیتال مارکتینگ رو اعلام کنید
سلام وقت بخیر
ممنون میشم نرخ خدمات و مشاوره خودتون را اعلام کنید
همکاران ما در پشتیبانی پاسخگوی شما خواهند بود دوست عزیز