با خدمات دیجیتال مارکتینگ درآمد بیشتری کسب کنید

هر کسب و کاری تمایل دارد در فضای آنلاین رشد کند و در برابر رقبا یک سر و گردن جلوتر باشد. رشد در فضای آنلاین به خاطر گسترش کاربران سبب میشود سرنخها یا لیدهای بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد. سرنخهای بیشتر، فروش بیشتری را به همراه دارد. افزایش درآمد بستگی به نحوه استفاده هر کسب و کاری از خدمات دیجیتال مارکتینگ است. تیم دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارد با یک استراتژی سفارشی مبتنی بر دادهها، به کسبوکار شما کمک کند تا بر معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند، از ترافیک گرفته تا درآمد، تأثیر بگذارد. در این مطلب قصد دارم خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای شما شرح دهیم تا بتوانید شرکت یا فرد مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید.
انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟
در مرحله اول تعریف کوتاهی از دیجیتال مارکتینگ را بیان میکنیم. دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار، شخص، محصول یا خدمات با استفاده از کانالهای موجود در فضای آنلاین و فناوریهای دیجیتال است. چند نمونه از بازاریابی دیجیتال شامل شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز، بهینهسازی موتور جستجو (SEO) و غیره است.
خدمات دیجیتال مارکتینگ برای رشد بیزنس شما الزامی است
ترکیبی از خدمات بازاریابی دیجیتال، مانند موارد زیر میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا به رشد فوق العادهای دست یابد:
- خدمات سئو
- خدمات PPC(تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز)
- خدمات تبلیغات شبکههای اجتماعی
- خدمات طراحی و توسعه سایت
با دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار شما میتواند در حوزههای جدید گسترش یابد، به طبع اعضای تیم بیشتری را استخدام خواهید کرد و به دستاوردهای فوق العادهای در صنعت خود دست یابید. شما میتوانید تاثیر راه حلهای بازاریابی اینترنتی بر روی کسب و کارتان احساس کنید. استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ نه تنها برند شما را برجسته میکند بلکه سبب افزایش فروش شما خواهد شد.
اگر هنوز نسبت به خدمات دیجیتال مارکتینگ ابهام دارید پیشنهاد میکنیم برای مشاوره با بهترینهای این حوزه جلسه مشاوره برگزار کنید. البته در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد تا با شرح وظایف خدمات دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.
با شرح وظایف خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید
به هر کجا مراجعه کنید، در مرحله اول از آنها درخواست میکنید تا رزومه خود را برای شما ارسال کنند. خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر تجربیات به شرکت شما کمک میکند تا سختترین اهداف خود را از بهبود تبدیلها گرفته تا رشد آگاهی از برند را به انجام برساند.
چه به دنبال یک شرکت خدمات بازاریابی آنلاین باشید تا رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشد، وب سایت خود را برای بازنگری در بازاریابی مجدد طراحی کنید یا استراتژی بازاریابی محتوای خود را اصلاح کنید، در مرحله نخست باید بررسی کنید که تیم مارکتینگ چه نتایجی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال با تیم ما در کنار شرکت شما، می توانیم به اهداف زیر برسیم:
- سرنخهای بیشتری را تولید کنید.
- هزینههای خود را بهینه کنید.
- تجربه وب سایت خود را بهبود بخشید.
- مخاطب هدف خود را درگیر کنید.
- با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
- و بیشتر!
در ادامه درباره اینکه چگونه خدمات بازاریابی دیجیتال میتواند به کسب و کار شما کمک کند بیشتر میآموزید.
خدمات دیجیتال مارکتینگ که منجر به نتایج واقعی می شود
خدمات دیجیتال مارکتینگ معمولا به دو صورت انجام میشود، به صورت دورن سازمانی و توسط دپارتمان مربوطه یا به صورت همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ که همه نوع خدمتی را ارائه میدهد. چند نمونه از خدمات دیجیتال مارکتینگ که شرکتها ارائه میدهند عبارتاند از:
- بهینه سازی موتور جستجو(SEO)
- تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز
- مدیریت شبکههای اجتماعی
- بازاریابی محتوایی
- ایمیل مارکتینگ
- کپی رایتینگ
- بهینه سازی نرخ تبدیل
- طراحی سایت
- موارد دیگر
در مورد ادامه هر کدام از وظایف خدمات دیجیتال مارکتینگ را شرح خواهیم داد:
بهینه سازی موتور جستجو
با توجه به اینکه ۸۰ درصد از خریداران تحقیقات محصول خود را به صورت آنلاین شروع میکنند، حضور در نتایج جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار مهم است. این جایی است که خدمات بهینهسازی موتور جستجوی مبتنی بر عملکرد (SEO) به شما کمک میکند.
با خدمات بهینهسازی موتور جستجو، دقیقا میدانید چه چیزی دریافت میکنید. بودجه مورد نیاز برای این بخش متفاوت است، برخی کسب و کارها به دلیل رقابت بالا نیاز به بودجه بیشتری دارند تا از رقبا بتوانند سبقت بگیرند.
اما سئو چیست؟ بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که بر روی رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو تمرکز دارد. زمانی که در صفحه اول نتایج جستجو رتبه کسب میکنید، کسب و کار شما میتواند سرنخ و فروش بیشتری را تجربه کند. این موضوع به معنای جذب بازدید بیشتر برای سایت شما است زیرا ۷۵ درصد از کاربران فقط به ۵ مورد صفحه اول نتایج جستجو نگاه میکنند.
در مورد این خدمات بازاریابی دیجیتال مطمئن نیستید؟ به برخی از نتایج مشتریان ما نگاه کنید:
- افزایش ۷۰ درصدی در نرخ تبدیل: با استراتژی سئوی هوشمند و رقابتی خود با کمترین هزینه مجموعه پخش تجهیزات پزشکی را به ۷۰ درصد فروش بیشتر در ماه اول رساندیم.
- افزایش ۳۰۰ درصدی سفارشها: با رویکرد یکپارچهسازی تولید محتوا بهعلاوه خدمات سئوی محلی و تمرکز روی محصولات پرتقاضا به مشتریمان در حوزه فروش لوازم منزل کمک کردیم تا فروش خود از طریق گوگل را به سه برابر برساند.
تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز
بهعنوان یکی از مقرونبهصرفهترین استراتژیهای تبلیغاتی (اگر استراتژی مناسبی را در پیش بگیرید) تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز یک انتخاب قابل اعتماد برای کسب و کار در هر اندازه و بازار است. تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز یک مزیت رقابتی فوری را برای شرکت شما فراهم میکند.
با استفاده از این سرویس دیجیتال مارکتینگ، تبلیغی ایجاد میکنید که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر میشود. با این حال، فقط برای نتایج جستجوی منتخب ظاهر میشود، زیرا کلمات کلیدی و مخاطبان خاصی را با تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز هدف قرار میدهید. این ویژگی یک مزیت بزرگ نسبت به تبلیغات چاپی است.
با یک تبلیغ چاپی، مانند یک بیلبورد، تعداد زیادی بازدید به دست میآورید، اما تعداد کمی تبدیل به دست میآورید. به علاوه، شما یک کارمزد با نرخ ثابت پرداخت میکنید که میتواند بازگشت سرمایه (ROI) شما را کاهش دهد. در مقایسه، تنها زمانی که برای تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز خود هزینه میکنید زمانی است که شخصی روی آن کلیک میکند.
از نمونه خدمات بازاریابی دیجیتال میتوان به تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز اشاره کرده تا به کمک آن مشتریان آماده خرید را هدف قرار داد. همچنین تمام جنبههای تبلیغات شما را از کپی رایتر گرفته تا لندینگ پیج تنظیم میشود تا مطمئن شوید بهترین تجربه را برای خریداران ارائه میکنید. با این مطالعات موردی، ایده بهتری در مورد آنچه که این خدمات بازاریابی دیجیتال میتواند برای شما انجام دهد دریافت کنید:
- افزایش ۹۰ درصدی جذب مشتری تخصصی: بطورمثال در زمینه اجرا و بهینهسازی تبلیغات گوگل ادز، افتخار افزایش ثبت درخواست نزدیک به دوبرابر در یک هفته برای شرکت پیمانکاری در تهران را داشته ایم.
بین تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز و SEO شک دارید کدام مناسب شماست؟ لازم است بدانید سئو برای اهداف بلندمدت معمولا در نظر گرفته میشود و تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز برای اهداف کوتاه مدت استفاده میشود.
مدیریت و تبلیغات شبکه های اجتماعی
تنها ۲۶ درصد از کسب و کارها از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند، با این حال تأثیر زیادی بر خرید کاربران دارد. در واقع، تقریبا ۷۵ درصد از مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند، خواه یک جفت کفش کتانی بخرند، مقداری روغن یا کفپوش جدید برای خانه خود انتخاب کنند.
ناگفته نماند که کاربر به طور متوسط تقریبا ۳۰ درصد از زمان اینترنت خود را در شبکههای اجتماعی صرف میکند. سوشیال مدیا مارکتینگ بر بهبود حضور آنلاین شما در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، از اینستاگرام تا توییتر و پینترست تمرکز دارد. این استراتژی همیشه تبلیغاتی نیست. اگر اینطور باشد، احتمالا نتایجی را ایجاد نمیکند که میخواهید.
در عوض، مدیریت شبکههای اجتماعی، تجربه فالوورهای شما را در اولویت قرار میدهد. محتوای مرتبط و با ارزش را برای آنها فراهم میکند و همچنین به آنها اجازه میدهد با تیم شما تعامل داشته باشند که میتواند آگاهی از برند و وفاداری مشتری را بهبود بخشد.
بسیاری از خدمات بازاریابی آنلاین برای رسانههای اجتماعی شامل تبلیغات نیز میشود. این تبلیغات میتواند در جهت اهداف شما برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر و همچنین تعامل کاربران در سراسر پلتفرم عمل کند. در برخی موارد، رسانههای اجتماعی نیز میتوانند باعث ایجاد تبدیل مانند خرید محصول شوند.
کارشناسان شبکههای اجتماعی با همکاری تیم شما، یک برنامه شبکه اجتماعی سفارشی ایجاد میکنند که به شرکت شما کمک میکند تا برندینگ را انجام دهید، تعامل مشتری را افزایش دهید و بازخورد و نظرات مشتری را مدیریت کنید.
بازاریابی محتوایی
یکی از ویژگیهای اصلی خدمات دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوایی است. این خدمات بسیار ارزشمند است، زیرا کسب و کارهایی که در بازاریابی محتوایی سرمایهگذاری میکنند، شش برابر بیشتر از شرکتهایی که از بازاریابی محتوایی صرف نظر میکنند، نرخ تبدیل تجربه میکنند.
توجه کنید در سراسر اینترنت جستجو کنید شرکتها و نفرات بسیاری وجود دارند که تولید محتوا با قیمت خیلی کم انجام میدهند. اما گوگل به محتوای کاربرپسند و یونیک توجه میکند. محتوایی که حرفی برای گفتن دارد. همچنین میتوانید با تصاویر گرافیکی سفارشی عکسهای جدید و جذابی برای محتواهای خود آماده کنید. تیم بازاریابی محتوایی مطالب شما را برای SEO نیز بهینه میکند که به افراد بیشتری در مخاطبان هدف شما کمک میکند تا مقالات بلاگ، اینفوگرافیکها و موارد دیگر را پیدا کنند.
یکی از جذابترین و اصولیترین ابزارهای تیم دیجیتال مارکتینگ شراگیم قطعا استفاده از محتوا برای موفقیت شرکتها میباشد.
بطورمثال در زمینه فروش پارچه با تدوین استراتژی محتوایی و ایجاد یک آکادمی آنلاین با کمترین هزینه، بصورت هدفمند ظرف ۶ ماه بازار جدیدی برای این مجموعه محترم ایجاد کردیم.
امروزه وقتی صحبت از راه حلهای خدمات دیجیتال مارکتینگ میشود، حضور بازاریابی محتوایی یک امر ضروری است.
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به صرفهترین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در بازار است. این روش ROI بسیار بالایی دارد و به کسب و کار شما کمک میکند تا در ذهن مشتریان بالقوه حضور داشته باشید. علاوه براین، بلکه راهی عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان قبلی، اطلاعرسانی به مشتریان فعلی و علاقه مندی به مشتریان بالقوه است. شما میتوانید اطلاعات کسب و کار مانند تغییر آدرس یا استخدام جدید را به اشتراک بگذارید، یا میتوانید تخفیفها و کوپنهای ویژه ارائه دهید.
یکی دیگر از مزایای ایمیل مارکتینگ این است که به عنوان خروجی برای سایر خدمات بازاریابی سایت عمل میکند، مانند:
- بازاریابی ویدیویی
- بازاریابی محتوایی
- بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی
در ایمیلهای خود، میتوانید گزیدههایی از پستهای اخیر در بلاگ خود و همچنین ویدیوهای اختصاصی برای مشترکین خود ارسال کنید. شما حتی میتوانید کارهایی برای اقدام (CTA) داشته باشید تا شرکت خود را در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام دنبال کنند. بهترین بخش این است که موارد اضافه شده اغلب موفقیت ایمیلهای شما را بهبود میبخشد. به عنوان مثال، ویدئو میتواند نرخ کلیک (CTR) را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهد. این موضوع میتواند منجر به بازگشت سرمایه نه تنها در ایمیل مارکتینگ بلکه بازاریابی ویدیویی شود.
طراحی سایت
اغلب سایت شما اولین تعاملی است که یک مشتری بالقوه با برندتان خواهد داشت. این امر طراحی سایت را بسیار مهم و بخشی ضروری از هر کمپین بازاریابی دیجیتال میکند. اگر به وبسایتی که قبلا دارید اطمینان دارید، حتما موارد زیر را بررسی کنید:
- واکنش گرا است؟ (موثر و قابل استفاده در گوشیهای هوشمند و تبلتها)
- از یک طرح رنگ مخصوص برندتان پیروی میکند؟
- دارای طراحی کاربری موثر است؟
- دارای انواع چند رسانهای مانند تصاویر و ویدئوها در صفحات محتوا است؟
- سرعت بارگذاری سریع است؟
اگرچه این لیست گستردهای از ویژگیهایی نیست که یک طراحی وب باید داشته باشد، اما مطمئنا برخی از مهمترین آنها به حساب میآید. بدون آنها ممکن است مشتریان ارزشمندی را از دست بدهید.
کپی رایتینگ
با توجه به اینکه ۷۰ درصد خریداران ترجیح میدهند درباره یک شرکت از طریق مقالات بیاموزند، ایجاد محتوایی که به خوبی نوشته شده باشد ضروری است. همین مفهوم در مورد تبلیغات کلیکی و ادز شما نیز صدق میکند، زیرا باید به مخاطبان هدف خود دلیلی برای کلیک کردن ارائه دهید. به همین دلیل است که مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل کپی رایتینگ است. این نوع به شما محتوایی را ارائه میدهد که نه تنها جذاب، بلکه آگاهانه است و زمانی که با یک مخاطب با تجربه صحبت میکنید، رعایت کردن اصول بسیار مهم است.
چرا باید بهینه سازی نرخ تبدیل را جدی بگیریم؟
مهمترین نکته درباره بهینهسازی درک و اهمیت نتایج است. به همین دلیل است که خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) نیز میشود که به شرکت شما بینشهای عملی برای چگونگی بهبود تبدیلهای خود ارائه میدهد. با بهینهسازی وب سایت خود برای تبدیل، کل استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود میبخشید.
به عنوان بخشی از خدمات جامع ما، تیم ما تحقیقات عمیقی را در صنعت شما انجام میدهد. آنها همچنین از تست A/B برای کشف تغییرات احتمالی در وب سایت شما استفاده میکنند.
با بهینهسازی وب سایت خود برای تبدیل، کل استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود میبخشید. این موضوع میتواند به دستاوردهای بزرگتری در کمپین تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز شما و همچنین استراتژی SEO شما منجر شود. این کار به معنای درآمد بیشتر برای شرکت شما است.
چرا باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟
چرا کسب و کار شما باید از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کند؟ در ادامه به چند مورد از مزایای بازاریابی آنلاین اشاره میکنیم:
بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه است
بازاریابی دیجیتال نسبت به روشهای بازاریابی سنتی انعطاف بیشتری از نظر بودجه ارائه میدهد. با روشهای سنتی، اغلب باید سرمایهگذاری بزرگی را مانند سرمایهگذاری در تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد انجام دهید.
از طرف دیگر، با تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز، تنها زمانی پرداخت میکنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. با سئو، اگر محتوای مفید و بهینهسازی شدهای ایجاد کنید که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهد، میتوانید در جستجو رتبه کسب کنید و بدون هزینههای اولیه هنگفت جذب ترافیک داشته باشید. این موانع کمتر برای ورود، رقابت کسبوکارهای کوچک تا متوسط (SMB) را با شرکتهای بزرگتر آسانتر میکند.
دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری است
از آنجایی که روشهای بازاریابی دیجیتال از اینترنت و فناوریهای دیجیتال استفاده میکنند، ردیابی نتایج شما آسانتر است. وقتی نوبت به نرم افزاری برای ردیابی کمپینهای خود میرسد، گزینههای متعددی دارید. با روشهای سنتی، پیوند دادن کمپینها به نتایج دنیای واقعی اغلب چالش برانگیزتر است. قابلیتهای ردیابی بهبود یافتهای که راهحلهای بازاریابی آنلاین ارائه میکنند به شما کمک میکند کمپینهای خود را دقیقتر ارزیابی کنید و عملکرد آنها را بهبود بخشید.
بازاریابی دیجیتال امکان هدف گذاری دقیق را فراهم می کند
با خدمات دیجیتال مارکتینگ، هدفگذاری دقیق بازاریابی خود بسیار آسانتر است. این قابلیتهای هدفگیری به شما این امکان را میدهد که به مخاطبی دست پیدا کنید که به احتمال زیاد مشتری میشود و کمپینهای شما را دقیقتر و مقرون به صرفهتر میکند. به عنوان مثال، میتوانید تبلیغات آنلاین را بر اساس جمعیتشناسی، فعالیتهای آنلاین گذشته، علایق و موارد دیگر برای کاربران هدف قرار دهید. با بازاریابی محتوایی، شما مطالبی را ایجاد میکنید که مخاطب هدف خود به آن علاقهمند است و منجر به کسب رتبههای واجد شرایط برای وب سایت شما میشود.
دیجیتال مارکتینگ انعطاف پذیر است
همانطور که دادهها را جمعآوری میکنید و درباره آنچه برای کسب و کارتان مفید است اطلاعات بیشتری کسب میکنید، میتوانید به راحتی کمپینهای خود را تنظیم کنید. با خدمات دیجیتال مارکتینگ، میتوانید به سرعت تغییراتی ایجاد کنید و ایدههای جدید را آزمایش کنید. با روشهای سنتی بازاریابی، انجام این کار بسیار دشوارتر است. برای مثال، معمولا نمیتوانید یک بیلبورد یا تبلیغات را تا پایان کمپین خود تغییر دهید.
با دیجیتال مارکتینگ به کاربران زیادی دسترسی پیدا می کنید
بیش از ۴.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان از اینترنت استفاده میکنند، از جمله ۸۰ میلیون نفر در ایران، مردم نیز برای یافتن و خرید محصولات و خدمات به اینترنت مراجعه میکنند. خدمات بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را میدهد تا زمانی که افراد در حال مطالعه در مورد موضوعات مورد علاقهشان هستند، در مورد محصولات و خدمات جدید میخوانند، به آنها دسترسی پیدا کنید. به علاوه، این احتمال وجود دارد که رقبای شما در حال حاضر از بازاریابی اینترنتی برای دسترسی به کاربران آنلاین استفاده میکنند، بنابراین برای اینکه از رقبا جلوتر بمانید، به حضور آنلاین قوی نیاز دارید.
چگونه در مورد بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود تصمیم بگیریم؟
همه کسب و کارها یکسان نیستند، به این معنی که هر شرکتی اهداف یکسانی ندارد. با این حال، این احتمال وجود دارد که هر کسب و کاری علاقهمند به افزایش ترافیک وب سایت، نرخ تبدیل و به ویژه درآمد خود باشد. همانطور که گفته شد، هر استراتژی میتواند به روشی متفاوت برای شرکت منحصر به فرد شما کار کند. در ادامه راهنمای کوتاهی وجود دارد و به شما کمک میکند تصمیم بگیرید که چه خدمات بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما مناسب است.
اگر می خواهید ترافیک را افزایش دهید از خدمات سئو استفاده کنید
اگر به طور خاص به دنبال افزایش ترافیک وب سایت خود هستید، سئو امری ضروری است. کمپینهای سئو کمک میکنند تا محتوای شما را در مقابل مشتریان بالقوه جایی که قبلا در موتورهای جستجو جستجو میکنند، قرار دهید. از آنجایی که وب سایت شما هنگام جستجوی هدف نشان داده میشود، احتمالا کاربران روی وب سایت شما کلیک کرده و در محتوای شما گشت و گذار میکنند.
اگر به دنبال نتایج فوری هستید از خدمات تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز استفاده کنید
اگر به دنبال خدمات بازاریابی دیجیتالی هستید که نتایج تقریبا فوری در نظر دارید، تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز استراتژی مناسب شماست. سئو، اگرچه در دراز مدت بسیار سودمند است، اما گاهی اوقات چند ماه طول میکشد تا واقعا نتایج را نشان دهد. از سوی دیگر، کمپینهای تبلیغات کلیکی، بنری و گوگل ادز به محض اینکه تبلیغات شما پخش میشوند شروع به کار میکنند و به این معنی است که فرصتی برای مشاهده افزایش تبدیل بلافاصله وجود دارد.
شبکه های اجتماعی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند
اگر به دنبال استراتژی هستید که بتواند خدمات مشتری را دوچندان کند، از خدمات شبکههای اجتماعی استفاده کنید چه در بخش نظرات یکی از پستهای خود با آنها چت کنید، چه از ویژگی پیامرسانی در یک پلتفرم خاص استفاده کنید، شبکه اجتماعی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. همانطور که گفته شد، همچنین یک راه عالی برای کنترل آسیب است و به عنوان نوعی خدمات مشتری عمل میکند.
به عنوان مثال، اگر شخصی در کسب و کار شما توییت میکند و میگوید از یک محصول ناراضی است، میتوانید به سرعت با ارسال پیام مستقیم به او مشکل را برطرف کنید یا مستقیما در نظرات به آنها بپردازید.
اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، از خدمات طراحی وب استفاده کنید
البته سئو میتواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کند و کسب و کار شما را در مقابل چشمان بیشتر موتورهای جستجو قرار دهد، اما استراتژی دیگری وجود دارد که میتواند به ایجاد آگاهی از برند شما برای آینده قابل پیش بینی کمک کند. طراحی وب راهی عالی برای ساختن برند شما و تولید کارت ویزیت دیجیتالی برای شرکت شماست. وب سایت شما اساسا ویترین فروشگاه دیجیتال شماست، بنابراین همه چیز از فونت گرفته تا رنگهای کسب و کار شما باید آگاهی برند را ایجاد کند.
اگر می خواهید در ذهن خود باقی بمانید از خدمات ایمیل مارکتینگ استفاده کنید
اگر میخواهید تجارت شما اولین چیزی باشد که مشتریان در زمان نیاز به محصول یا خدمات شما به آن فکر میکنند، ایمیل مارکتینگ برای شما مناسب است. ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را میدهد که با ظاهر شدن در صندوق پستی مشتریان بالقوه، فعلی و گذشته با آنها در تماس باشید. میتوانید با کوپنها، تاریخهای جمعآوری کمک مالی، بهروزرسانیهای محصولات فروشگاه و موارد دیگر در ذهن آنها باقی بمانید.
هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟
قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ تا حد زیادی به تعداد خدمات و همچنین طرح خدماتی بستگی دارد که انتخاب میکنید. با این حال، بهترین راه این است با برگزاری جلسه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به بررسی میزان بودجه مورد نیاز کسب و کارتان و اهداف پیشرو بپردازید.
امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. در پایان، اگر تجربهای در زمینه برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ دارید، در بخش نظرات برای ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید