مقالات دیجیتال مارکتینگ

    market research

    راهنمای نحوه انجام تحقیقات بازار

    امروزه مشتریان قدرت زیادی دارند و بازارهای سنتی قدیم کم کم به تاریخ می‌پیوندند. مشتریان می‌توانند در مورد محصول یا خدمت شما تحقیق کنند و درباره خرید آن تصمیم بگیرند. علاوه براین، به جای صحبت با یکی از اعضای تیم…

    اصول کمپین تبلیغاتی

    کمپین تبلیغاتی آنلاین

    روشن است که هر نوعی از مشاغل آفلاین یا آنلاین برای داشتن گردش مالی احتیاج به مشتری دارد و راه دسترسی به مشتری از طریق تبلیغات است به همین دلیل است که تبلیغات برای هر کسب و کاری بسیار مهم…

    مزیت های آنلاین مارکتینگ

    مزیت های آنلاین مارکتینگ

    مصرف کنندگان محصولات مختلف بیش­تر و بیش­تر به دنبال تحقیق و خرید هستند. طبق آمار اعلام شده از نشریه فوربز در سال 2019،  مصرف­کنندگانی که تحقیقات مربوط به محصولات مورد نیازشان را آنلاین انجام می­دهند 82 % نسبت به سال…

    راهکارهای بازاریابی آفلاین، محیطی و سنتی

    راهکارهای بازاریابی آفلاین، محیطی و سنتی

    امروزه کسب و کارهای مختلف بازاریابی را نوعی سرمایه گذاری می دانند، روشی که به کمک آن می توانند به اهداف کسب و کار برسند  و آن را توسعه بدهند. با جستجو و بررسی بسیاری از سازمان‌ها میبینیم که بازاریابی…

    نقش آنالیز در دیجیتال مارکتینگ

    نقش آنالیز در دیجیتال مارکتینگ

    بعد از اینکه اهمیت انواع روشهای مارکتینگ و پیاده سازی آنها در واحدهای بازاریابی و فروش مشخص شد نوبت آنالیز و تحلیل داده­‌ها و اطلاعات است. کاملا روشن است که وقتی هر نوع تبلیغاتی انجام می‌شود لازم است نتایج مربوط…

    کتاب دیجیتال مارکتینگ

    کتاب دیجیتال مارکتینگ در ایران + معرفی مزایا و نمونه های ایرانی و خارجی

    خرید کتاب چاپی   خرید کتاب دیجیتال     یکی از علوم و مهارت‌هایی که این روزها طرفداران زیادی دارد و حتی به بخشی از نیاز بازار سنتی تبدیل شده است دیجیتال مارکتینگ است. در گذشته که رقابت به اندازه عصر…

    آمار و گزارش سالیانه استارت آپها

    آمارها و گزارشات استارت آپهای ایرانی

    سال 98 و 99 برای استارت آپ و شرکتهای ایرانی به دلیل بحرانهایی از قبیل کرونا و تحریم، سالهای متفاوتی بود. برای بعضی از کسب و کارها فرصت رشد چند برابری فراهم شد و برای بعضی با افت شدید فروش…

    چگونه در فضای آنلاین برندسازی کنیم؟

    چگونه در فضای آنلاین برندسازی کنیم؟

    برند، داستان یک کمپانی است. برندینگ Branding مفهومی مهم وشاید کمی مبهم است، در این مقاله راجع به برندینگ، مفاهیم و واژه­‌های این حوزه صحبت خواهیم کرد. تعریف محصول: به طور کلی هرآنچه که برای برآوردن یک خواسته یا نیاز…

    تاثیر هک رشد در استراتژی فروش و بازاریابی

    تاثیر هک رشد در استراتژی فروش و بازاریابی

    یکی از مفاهیمی که این روزها زیاد شنیده می­شود هک رشد است. چه به عنوان یک کارشناس مارکتینگ و چه به عنوان صاحب یک کسب و کار، شناخت هک رشد و هکررشد برای پیشروی در مسیر موفقیت ضروری است. هک…

    اصول موفقیت تیم دیجیتال مارکتینگ

    اصول موفقیت تیم و استراتژی دیجیتال مارکتینگ در ایران

    یکی از راهکارهای گسترش و تحول هر کسب و کاری، بازاریابی دیجیتال است و برای اینکه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شما موفقیت آمیز و اصولی باشند قوانین و قواعد مختلفی وجود دارند که با رعایت این قوانین می توان درصد…

    دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال، علمی بر پایه فناوری و بسیاری کاربردی و گسترده می‌باشد. بسیاری از شرکتها برای افزایش فروش و معرفی خود از این نوع بازاریابی بهره میبرند و میل به مطالعه مقالات دیجیتال مارکتینگ و آموزش بازاریابی اینترنتی و آنلاین افزایش بینظیری داشته است.

    در وبسایت "آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم" شما به راحتی میتونید انواع مقاله و PDF را پیرامون موضوع تبلیغات و بازاریابی دانلود و مطالعه کنید. همچنین در بخش های مختلف سایت سعی در ارائه مقاله آموزش دیجیتال مارکتینگ و ویدیوی بازاریابی دیجیتال شده است.

    برای هر کارشناس و مدیر بازاریابی و مشاور دیجیتال مارکتینگ لازم است نسبت به رشد و آموزش روزافزون خود اقدام کند تا بهترین نتیجه برای شرکت و استارت آپ مورد نظر حاصل شود.

    نمایش بیشتر