معرفی خدمات مشاور سئو حرفه ای سایت

اینکه مشاور سئو حرفهای کیست و چه ویژگیهایی دارد که از هزاران مشاور سئو متمایز میشود، در ادامه به عنوان نتیجهگیری مطلب توضیح داده میشود. بیایید پیش از آن بر سئو حرفهای، کارکرد و تاثیر آن بر روی کسب و کار مروری داشته باشیم.
در مطلب پیشین مقدمات و تعریف سئو کاملا شرح داده شد اما در این مطلب قصد داریم از نسخه حرفهای آن حرف بزنیم. سئو حرفهای حکم معجزهای در رشد یک کسب و کار را دارد اما نه معجزه به معنای اینکه یک روزه به تمام اهدافتان برسید. از آن بهتر! به این معنا که موفقیت در اهدافتان را در بلند مدت حفظ کنید.
سئو حرفهای چیست
هدف اصلی هر کسب و کاری دیده شدن است. سئو هم راز رسیدن به دیده شدن است. یعنی با سئو میتوانید بهترین لوکیشن در گوگل را از آن خود کنید. تصور کنید در یک روز خوب با یک سئو عادی از رتبه سایت خود در گوگل بسیار راضی هستید، بنظر همه چیز خوب میآید و دیگر رقبایتان را ریز میبینید اما ساعاتی بعد که با هزاران بار رفرش هم دیگر رتبه به آنچه که بوده برنمیگردد چه باید بکنیم؟ با این واقعیت کنار بیایید. نگه داشتن جایگاهی که موتور جستجوگر به سایت کسب و کار شما داده است، کاری نیست که با یک سئو عادی بدان دست پیدا کنید و این یکی از چند ده نقطه مهمی است که لزوم سئو حرفهای با پوست، گوشت و استخوان حس میشود.
اضافه شدن صفت حرفهای در ادامه سئو، پروسهای چندساله است. این بدان معناست که لازمه اصلی حرفهای شدن، تجربه است. مرز ملموس میان سئو حرفهای و هر نسخه دیگری از آن آشنایی با برنامه نویسی، تجربه مدیریت تیم محتوا، بیش از سه سال تجربه کاری، بیش از ده نمونه کار و آپدیت نگه داشتن اطلاعات تخصصی است.
از زاویه دیگر نیز به سئو حرفهای میتوان نگاه کرد. سئو حرفهای، سئوای همه جانبه است. بازاریابی محتوا، لینک سازی، تحلیل رقابتی، سئو فنی، بهبود نرخ تعامل کاربر، سئو محلی، بهینه سازی موبایلی و گزارش دقیق ماهانه پکیجی است که به واسطه سئو حرفهای ارائه میشود. البته که این پکیج برای هر کسب و کاری منحصر به فرد است، چرا؟ اول اینکه رویکردهای استاندارد و قالببندی شده میتوانند به خوبی کار کنند، اما اغلب برای کمک به یک کسب وکار مدرن برای رقابت در عصر دیجیتال کافی نیستند. دوما چون کسب و کار شما شبیه دیگران نیست، پس کمپین سئو شما نیز نمی تواند باشد.
ابزارهای سئو حرفهای
همانطور که گفتیم، سئو حرفهای حکم معجزهای برای پیشرفت کسب و کارتان دارد و مثل هر معجزهای برا رخ دادن نیاز به ابزار دارد. ابرازهای زیر در سئو حرفهای حکم عصای موسی را برای اجرای معجزه دارند:
- tools Ahrefs
با کمک ابزار های این سایت میتوانید تغییرات وب سایتتان را در تمام معیارهای مهم سئو بررسی کنید. با این ابزارها به کیفیت سایت، رتبه بندی دامنه، قدرت دامنه و بک لینکهای ارجاعدهنده، ترافیک ارگانیک و کلمات کلیدی میتوانید دسترسی داشته باشید.
- MOZ tools
پکیج کاملی از ابزار برای لینک سازی، تحلیل، تحقیق کلمات کلیدی و ارزیابی عملکرد صفحه را در اختیار متخصصان قرار میدهد.
- Google Search Console
ابزارها و گزارشهای سرچ کنسول به شما کمک میکنند ترافیک و عملکرد جستجوی سایت خود را ارزیابی کنید، مشکلات را رفع کنید و جایگاه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود ببخشید.
- tools Google Analytics
با ابزار گوگل آنالیتیکس میتوانید درک کاملی از کاربران سایتتان در دستگاهها(موبایل و دسکتاپ) و پلتفرمهای مختلف به دست آورید. گوگل آنالیتیکس ابزارهایی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا مسیری که مشتری در سایتتان طی میکند را درک کنید و بازگشت سرمایه بازاریابی خود را افزایش دهید.
- Google Data Studio
گوگل دیتا استودیو، ابزار بسیار مفید تجزیه و تحلیل کسب و کار در بازاریابی دیجیتال است. با استفاده از این ابزار میتوانید داشبوردهای متفاوت و شخصی سازی شده برای تجزیه و تحلیل دادهها و ارائه نتایج استراتژیهایتان ایجاد کنید.
- Tag Manager
تگ منیجر به شما این امکان را میدهد که تگهای مدنظر در کسب و کارتان(به طور مثال تگ صفحه از خرید شما متشکریم) را برای پیگری و ردیابی تبدیل، تجزیه و تحلیل سایت، بازاریابی مجدد و موارد دیگر اضافه و به روز کنید.
- GTMetrix
قطعه ای از ابزار جاوا اسکریپت است که به شما امکان میدهد عملکرد وب سایتتان را با یک کلیک تجزیه و تحلیل کنید.
- Google Trends
گوگل ترندز میزان محبوبیت جستجوهای برتر در گوگل را با تفکیک مناطق و زبانهای مختلف تجزیه و تحلیل میکند. این ابزار از نمودارها برای مقایسه میزان جستجو های مختلف در بازههای زمانی مشخص استفاده میکند.
- Keyword Planner
کیورد پلنر به شما کمک میکند تا در مورد کلمات کلیدی کمپینهای جستجوی خود تحقیق کنید. شما میتوانید از این ابزار رایگان برای کشف کلمات کلیدی جدید مرتبط با کسب و کار خود، مشاهده تخمین جستجوهایی که دریافت میکنند و هزینه هدف گذاری استفاده کنید.
کیف ابزار حرفهای شما آمادست!
ضرورت حضور مشاور سئو حرفهای برای کسب و کار
اغراق نیست اگر مدعی شویم کسب و کاری که جایگاهی برای مشاور سئو در نظر نگیرد، نمیتواند جایگاه جدیای نیز در رقابت با دیگر کسب و کارها داشته باشد. پس روی صحبت ما با کسب و کارهای حرفهایست که تیم کاملی دارند. ترکیب درستی از افراد برای رسیدن به اهداف مشخص در مسیری حرفهای.
اگر تجربهای در استخدام مشاوره سئو داشته باشید و یا خودتان به عنوان یک مشاور سئو در حال فعالیت باشید، حتما این نکته را متوجه شدهاید که هیچ دو فرد متخصصی در زمینه سئو شبیه به هم نیستند. البته که یک سری مهارتها مانند دانش کلمات کلیدی، الزامی است و هر مشاور سئو حرفهای آنها را در چنته دارد اما استراتژی هر فرد و نوع استفاده از مهارتها میتواند به ازای هر مشاوری که وارد فعالیت حرفهای در حوزه سئو میشود، متفاوت باشد.
تا اینجای کار دو تغییر اساسی در مدیریت کسب و کارتان باید داده باشید؛ یک اینکه برای فردی با تخصص مشاور سئو حرفهای در کسب و کار خود یک صندلی خالی کنید و نکته دوم اینکه چشمها را بشوید و با دیدی حرفهای تر مشاور سئو خود را انتخاب کنید چرا که یک مشاور سئو حرفهای فراتر از فردی با دانش کلمات کلیدی است!
شاید نکته دوم بدیهی به نظر بیاید اما مسئله اصلی دقیقا همین نقطست؛ نقطه تمایز یک مشاور سئو با مشاور سئو حرفهای. هر فردی با آموزشهای اولیه میتواند با ابزارهای موجود در حوزه سئو کار کند و عنوان سئوکار را یدک بکشد اما مشاوره سئو حرفهای کسی است که هم در تحلیل هم تولید محتوا استثنائی باشد.
به عنوان یک تقلب ریز به شما میگوییم که اکثر متخصصان حرفهای سئو پیشینه های نسبتا خوبی در زمینه نوشتن و ویرایش دارند. مشاوران حرفهای سئو در ایجاد راهحلهای خلاقانه که نه تنها برای موتورهای جستجو جذاب است، بلکه مخاطبان را نیز جذب میکنند، توانمندی منحصر به فردی دارند. همان طور که پیشتر گفتیم حفظ رتبه سایتتان بسیار مهمتر از کسب رتبه است، چرا که اگر کاربرانی که برای پیدا کردن نتیجه مرتبط با جستجویشان وارد سایت شما میشوند مطالب شما را مفید و به روز ارزیابی نکنند فرار را به قرار ترجیح میدهند. پس ضروری است که سایت شما برای کاربران باید مثل روز اولی که جذب آن شدند مفید و هیجان انگیز باشد نه سایتی خسته کننده و هدردهنده حجم اینترنت.
بیشتر از این صحبت نکنیم تا زمان را هدر ندهیم، وقت عمل است. همین الان رقیبهای شما در میانه مسیر هستند اما حتما جای مهمی در پایان مسیر برای شما خالیست “اگر” روی ما حساب کنید. تیم حرفهای و مجرب آژانس دیجیتال مارکتینگ شراگیم خدمات حرفهای سئو سایت و بهینهسازی آن برای افزایش نرخ مشتری، نرخ تبدیل و هدفگذاری براساس مشتریان واقعی را ارائه میدهد. انتخاب مشاور سئو حرفهای برای سایت کسب و کارتان را میتوانید با خیال راحت به ما بسپارید و شک نکنید که نتیجه حتما مطلوب شما و کاربرانتان خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید