مقالات

موبایل مارکتینگ چیست

موبایل مارکتینگ چیست؟ انواع روشهای تبلیغات موبایل و آنالیز آن

امروزه تبلیغات در موبایل نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و این روش نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی از مزایای بسیاری برخورداراست که در این مقاله آموزشی شما با روش‌های مختلف تبلیغات از طریق گوشی موبایل و اپلیکیشن…

4
ورکشاپ دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ، ۱۱نکته برای ارتقای دانش بازاریابی آنلاین

امروزه به دلیل پیشرفت گسترده تکنولوژی و صنعتی شدن سبک زندگی افراد، استفاده از اینترنت و صفحات مجازی در کل دنیا جایگاه ویژه‌ای را در زندگی افراد پیدا کرده است، همچنین کسب و کارهای آنلاین نیز به راحتی جایگزین روشهای…

1
فروم دیجیتال مارکتینگ

انجمن دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی اصطلاح دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) یا همان بازاریابی دیجیتال از دو دهه پیش تا به امروز مورد توجه بسیار قرار گرفته است که می‌توان افزایش نرخ استفاده از اینترنت در جهان،توسعه فناوری اطلاعات،استفاده گسترده از موبایل و…

0
digitalmarketing-tactics

۴ روش که یک متخصص بازاریابی دیجیتال نباید فراموش کند

پس از بررسی کانال‌های اصلی تبلیغات آنلاین مانند سئو و ادوردز، بازاریابی محتوا، تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ ،اسپانسر و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و پیاده سازی و بهینه سازی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ موفق توسط یک مدیر یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ،…

0
آموزش تبلیغات کلیکی و همسان

بازاریابی بنری چیست؟

بازاریابی بنری چیست؟ چرا باید از فیکس بنر،تبلیغات کلیکی و افیلیت مارکتینگ در تبلیغات خود استفاده کنیم؟   برطبق یک اصل روانشناسی وقتی یک کاربر 5 تا 10 بار برند شما رو ببیند، با دریافت یک پیشنهاد جذاب به مشتری…

2
تاثیر بلاک چین بر تبلیغات اینترنتی

تاثیر بلاک چین بر تبلیغات اینترنتی

بلاک چین چیست؟  Blockchain بلاک چین بحث داغ این روزهای بسیاری از کشورهاست که در کشور ما به دلیل عقب بودن همیشگی سیستم دولتی از تکنولوژی، بصورت غیرعلمی و غیر شفاف پیش می‌رود. بصورت تئوری بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات…

1
Retargeting

هدفگیری مجدد و ریتارگتینگ در بازاریابی چیست؟

همانطور که میدانید در تجارت آنلاین و قیف بازاریابی جذب سرنخ از کاربر، تبدیل به مشتری کردن و در ادامه تبدیل به کاربر وفادار کردن بسیار پرهزینه و گرانبها میباشد.یکی از روشهای پرارزش در بهینه سازی قیف بازاریابی، ریتارگتینگ است…

2
نقش واقعیت افزوده واقعیت مجازی در بازاریابی

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی از قبیل هزینه و مکان…

4
تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ

با گسترش سرمایه گذاری در بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال شرکتها، نیاز به نوآوری و روشهای جدید تبلیغاتی بیشتر از گذشته احساس میشود. بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت…

4
پرفورمنس مارکتینگ

پرفورمنس مارکتینگ چیست؟

این روزها در دنیای تبلیغات آنلاین، از استراتژی پرفورمنس مارکتینگ به عنوان بهترین روش برای تبلیغات هدفمند و بصرفه یاد می‌شود. در این روش همه کارها براساس معیار مشخص و اهداف دقیق انجام میشود و هیچ معیاری خارج از اعداد…

4