معرفی بهترین کتاب های حوزه فروش مخصوص مدیران موفق

بنجامین فرانکلین میگوید، نقش تجربه در زندگی مثل یک دانشگاه میماند اما احمقها هیچگاه حاضر نیستند که چیزی یاد بگیرند. این جمله شاید در نگاه اول کمی تند به نظر برسد اما بازگوی حقایق بزرگی است. به عبارت دیگر، شما میتوانید برای افزایش دانش فروش خود به تجربیات دست اول تکیه کنید اما ممکن است چندان کار راحتی نباشد. اگر قصد دارید در این زمینه طوری رشد کنید که بر روی کسب و کارتان تاثیر به سزایی بگذارد، پیشنهاد میکنیم بهترین کتابهای حوزه فروش را مطالعه کنید.
کتابی که توسط یک متخصص فروش نگارش شده مزیتهای بسیاری دارد و انبوهی از تجربه شخصی را بدون چشم داشتی به شما متنقل میکند. انتخاب یک کتاب در بین هزاران مورد کمی شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. ما در این مقاله بهترین کتابهای حوزه فروش را در سراسر دنیا گردآوری کردیم که تعدادی از موضوعات مختلف را به طور خاص برای متخصصان فروش پوشش میدهند:
- روشها و تاکتیکهای فروش
- روانشناسی رفتاری و متقاعد کردن
- روانشناسی فروش
- مدیریت بازرگانی و فروش
- اندیشه کارآفرینی و فروش
سرمایه گذار میلیاردر وارن بافت بیشتر روز خود را صرف مطالعه بهترین کتابهای حوزه فروش کار میکند. بیل گیتس به آن سوگند یاد میکند و مارک کوبان سه ساعت از روز را صرف آن میکند. همانطور که مشاهده میکنید، شیوههای مختلفی وجود دارد که به طور مداوم ثابت شدهاند و به طور مستقیم زندگی شما را بهبود میبخشند.
محققان متوجه شدهاند که خواندن باعث جلوگیری از استرس، افسردگی و زوال عقل میشود، در حالی که اعتماد به نفس، همدلی، تصمیم گیری و رضایت کلی زندگی را افزایش میدهد. نه تنها این فواید را به همراه دارد بلکه خواندن کتابهای مناسب میتواند منجر به درآمد بالاتر و زندگی معنی دار شود.
تام کورلی، نویسنده کتاب عادتهای ثروتمند، از عادتهای موفقیت روزانه افراد ثروتمند دریافت که تقریبا در همه موارد، افرادی که بیش از ۱۶۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند، برای بهبود خود، آموزش و مطالب مربوط به موفقیت را مطالعه میکنند. ولی کسانی که درآمد سالانه ۳۵۰۰۰ دلار یا کمتر دارند تقریبا در درجه اول برای سرگرم شدن مطالعه میکنند.
کتابها همیشه مربیهای مدرن روز به حساب میآیند. آنها دسترسی بینظیری به بزرگترین ذهن نسل گذشته و نسل ما دارند. به همین دلیل است که باید بخشی از زمان خود را به مطالعه اختصاص دهید.
چگونه از مطالعه بهترین کتاب های حوزه فروش بیشتری بهره را ببریم؟
شاید در مرحله اول خواندن کتاب کار آسانی به نظر برسد و حکم سرگرمی داشته باشد. اما اهمیت دارد که چگونه کتاب را مطالعه کنید و این موضوع گویای بیسوادی یا ناتوانی شما نیست. باید توجه کنید که خواندن سریع و بیهدف کتاب سود چندان برای شما ندارد. برای درک درست از کتابهای حوزه فروش ما پیشنهاداتی برای شما آماده کردهایم، شما باید درک کنید که چرا ما چیزهای خاصی را تذکر میدهیم، همان چیزهایی که دیگران به سادگی پشت گوش میاندازند. وقتی نوبت به خواندن میرسد، میتوانیم در نظر بگیریم که حافظه از ۳ عامل تشکیل شده است:
- برداشت: از قبل هدف خاصی را در ذهن داشته باشید یا ابتدا پایان آن را بخوانید.
- ارتباط: آنچه را که میخوانید به ایدهها و نظریههایی که قبلا میدانید متصل کنید.
- تکرار: پس از خواندن با نوشتن یک مرور کلی سطح بالا یا صحبت کردن در مورد آن با تیم خود، با اصل موضوع رو به رو شوید.
شما باید با همه این موارد درگیر شوید تا آنچه را خواندهاید به خاطر بسپارید و بتوانید بعدا از آن استفاده کنید. در حالی که راههای عملی زیادی برای اطمینان از رعایت تمام این نکات در حین مطالعه وجود دارد، نکته کلیدی این است که به سادگی به یاد داشته باشید که به چه دلیلی مطالعه میکنید. در حاشیه یادداشت بردارید و نکات را علامت بزنید. در مورد آنچه میخوانید با مردم در محل کار یا خانه صحبت کنید.
شگفت انگیزترین کتاب های حوزه فروش که باید بخوانید
این کتابهای فروش است که هر فردی در هر سطحی باید آنها را بخواند. آنها اصول اولیه را پوشش میدهند، از مشاوره و مذاکره گرفته تا روانشناسی فروش را مطرح کردهاند.
۱.To Sell is Human

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ دانیل پینک نویسنده معروف نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست است که تمام کلیشههای منسوخ شده در مورد فروش را در این کتاب فوق العاده کاملا رد میکند. اگر میخواهید چشمانداز فروش مدرن و روانشناسی فروش را در مورد هر چیزی درک کنید، این مورد را انتخاب کنید.
۲.Everybody Lies

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر قبل از اینکه با آنها صحبت کنید میدانستید مشتریان شما قرار است چه کاری انجام دهد، چه میشد؟ اینترنت آنچنان منجر به ازدیاد دادهها شده است که میتوانیم رفتارها را بر اساس همه چیز، از ورزشهایی که دوست دارید تا افرادی که به آنها رای دادهاید، پیشبینی کنیم. در این کتاب فروش، ست استفنز دیویدویتز عمیقتر این موضوع را شرح میدهند و حقایق آشکاری درباره نحوه تفکر و احساس ما به عنوان انسان ارائه میکنند.
۳.Blueprints For A SaaS Sales Organization

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ این کتابی است که نحوه ایجاد تیمهای فروش SaaS را دوباره تعریف میکند. در داخل، نویسندگان Jacco van der Kooji و Fernando Pizarro چندین دهه تجربه ترکیبی خود را در ساخت تیمهای SaaS با کارایی بالا در مجموعهای از دستورالعملهای بسیار دقیق بازگو میکنند که به رهبران فروش اجازه میدهد تا برنامههای فروش را طراحی، اجرا و اداره کنند.
۴.Influence: The Psychology of Persuasion

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ درک اینکه چگونه افراد تحت تاثیر قرار میگیرند بخش فوقالعاده مهمی از فروش است و دکتر رابرت سیالدینی متخصص آن است. تأثیر متن کلاسیکی است و روانشناسی این موضوع را پوشش میدهد که چرا مردم «بله» میگویند. مهمتر از آن، چگونه این درک را در کسب و کار خود اعمال کنید.
۵.Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ یک فروش واقعا عالی میتواند بیزنس شما را بسازد. این دقیقا همان چیزی است که Oren Klaff در این کتاب فوق العاده کرده است. او از روش منحصر به فرد خود برای جمع آوری بیش از ۴۰۰ میلیون دلار استفاده کرده است. این نویسنده رویکردی علمی به زمین دارد و نکات کلیدی را که هر زمین بزرگ باید به آن ضربه بزند و نحوه دقیق انجام آن را بیان میکند:
- برنامه ریزی کنید
- برندسازی کنید
- جایزه بدهید و مسابقه برگزار کنید.
- طعمههای تحریک کننده در معرض دید مشتری بگذارید.
- تصمیم مشخص بگیرید.
۶.Never Split the Difference

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ آیا میخواهید مهارتهای مذاکره خود را افزایش دهید؟ چه کسی بهتر از یک مذاکره کننده سابق بین المللی گروگان گیری اف بی آی برای یادگیری از آن مناسب است؟ کریس ووس مهارتهای سخت و اصول عملی را بیان میکند که به او کمک کرد جانها را نجات دهد و به شما کمک میکند در هر مذاکرهای موفق شوید.
۷.Zig Ziglar’s Secrets of Closing the Sale

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ در دنیای فروش، زیگ زیگلار غولی است که همه ما میتوانیم به تجربه او تکیه کنیم. کتاب او تمرکز ویژهای بر روی موارد بسیار مهم کرده است و صدها مثال کاربردی ارائه داده است و سوالاتی را ارائه میکند که باید قبل از اقدامی به آن پاسخ دهید.
بهترین کتاب های حوزه فروش درباره مدیریت
اگر یک تیم فروش را مدیریت میکنید یا یکی از بنیانگذاران فروش مجموعه خود هستید، دانش فروش بهترین دوست شماست. این کتابها نکات مهم مدیریت یک تیم فروش و همچنین روانشناسی مدیریت در تجارت را پوشش میدهند. توجه کنید ما همچنان بخشی از بهترین کتابهای حوزه فروش را ارائه میدهیم.
۸.Cracking the Sales Management Code

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر از توصیههای سطح بالا خسته شدهاید و آماده هستید تا به جزئیات نحوه عملکرد یک تیم فروش با عملکرد بالا بپردازید، این کتاب را باید بخوانید. نویسندگان جیسون جردن و میشل وازانا دانش اساسی در مورد عواملی ارائه میدهند که عملکرد فروش را هدایت میکند، از جمله:
- نحوه انتخاب فرآیندهای مناسب برای تیم خود
- کدام معیارها را میتوانید و کدام را نمیتوانید «مدیریت» کنید
- چگونه اهداف فروش متضاد را اولویتبندی کنیم
- چگونه فعالیتهای فروشنده را با نتایج کسب و کار هماهنگ کنیم
- نحوه استفاده از CRM برای بهبود تاثیر کوچینگ
۹.The Ultimate Sales Machine

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ به عنوان یک مدیر فروش، یکی از مهمترین نقشهای شما فقط شناسایی استراتژیها و فرصتها نیست، بلکه خلاص شدن از شر آنهایی است که کارساز نیستند. کتاب چت هولمز به شما نشان میدهد که چگونه روی استراتژیهایی تمرکز کنید که کار میکنند و به طور سیستماتیک حوزههای کسبوکارتان را فقط در یک ساعت در هفته بهبود بخشید.
۱۰.SPIN Selling

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ ممکن است چند دهه از عمر آن گذشته باشد (به این معنی است که منابع شاید برای برخی قدیمی تلقی شود)، اما اصول ارائه شده توسط نویسنده نیل راکهام در SPIN مواردی است که هر نماینده فروش باید بداند. SPIN که مخفف عبارت Situation ،Problem ،Implication و Need-Payoff است، فروش را از یک هنر به یک علم تبدیل کرد و یک کتاب بازی برای بستن فروشهای بزرگ و پیچیده است.
۱۱.Coaching Salespeople Into Sales Champions

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر تفاوت بین آموزش و مربیگری را نمیدانید، تیم فروش شما هرگز یک تیم برتر نخواهد بود. این کتاب به روشهای خاصی میپردازد که میتوانید نه تنها برای مربیگری بهترین عملکردهای خود برای بهرهگیری از آنها، بلکه نحوه ایجاد فرهنگ مربیگری در کل سازمان خود را مورد بررسی قرار دهید. برای هر کسی که میخواهد الهامبخش باشد و محیط کاری مثبتتری ایجاد کند، خواندن آن ضروری است.
۱۲.The Art of War

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ مطمئنا، این کتاب نزدیک به ۲۰۰۰ سال قدمت دارد، اما کتاب کلاسیک سان تزو، فیلسوف چینی، هنوز مرجعی است که چگونه میتوان با تعارض به بهترین شکل ممکن برخورد کرد. استراتژیهای این کتاب برای همه افراد از رهبران نظامی باستان تا سیاستمداران و مدیران امروزی مفید میباشد.
در میان هرج و مرج، فرصت نیز وجود دارد. مردم را با آنچه انتظار دارند درگیر کنید. این چیزی است که آنها قادر به تشخیص هستند و پیش بینیهای آنها را تأیید میکند. آنها را در الگوهای قابل پیش بینی پاسخ قرار میدهد و ذهن آنها را در حالی که منتظر لحظه خارق العادهای هستید (به خود مشغول میکند) چیزی که آنها نمیتوانند پیش بینی کنند.
بهترین کتاب های حوزه فروش در مورد رهبری موثر
بافت، گیتس، کوبایی این افراد برخی از تأثیرگذارترین و الهام بخشترین رهبران نسل ما هستند. این کتابها به شما کمک میکنند به یک رهبر موثر و تاثیرگذار تبدیل شوید.
۱۳.From Impossible to Inevitable

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ نویسندگان آرون راس و جیسون لمکین از نمونههایی از Zenefits (که از ۱ میلیون دلار به ۱۰۰ میلیون دلار در دو سال افزایش یافت) تا Salesforce (سریعترین شرکت نرم افزاری چند میلیارد دلاری در حال رشد) برای توصیف ۷ ماده تشکیل دهنده خود استفاده میکنند. رشد بیش از حد آنها به خاطر موارد زیر است:
- پرسونای مخاطب را به درستی انتخاب کنید.
- سیستمهای پایداری بسازید که مسیر قابل پیش بینی ایجاد کند.
- فروش را مقیاس پذیر کنید
- دریابید که چگونه اندازه معامله خود را دو برابر کنید.
- مطمئن شوید که می توانید در مدت زمان مشخص کار را انجام دهید.
- عملکرد کارکنان را زیر نظر بگیرید.
- هدف خود را برای ایجاد تغییر مشخص کنید.
۱۴.Extreme Ownership: How U.S. Navy SEALs Lead and Win

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ استعاره فروش بهعنوان میدان جنگ ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد، اما این توصیف مناسبی است از احساس ما وقتی ریسکها بالاست و میدانیم که رقابت همیشه در گوشه و کنار وجود دارد. به همین دلیل است این کتاب که توسط دو کهنه سرباز مشهور SEAL (جوکو ویلینک و لیف بابین) نوشته شده است، بینشهای باورنکردنی زیادی در مورد رهبری یک تیم فروش ارائه میدهد و در واقع یکی از کتابهای تجاری پیشنهادی ما در تمام دوران است. Extreme Ownership جزئیات طرز فکر و اصولی است که SEALها را قادر به موفقیت میکند و توسط همه از استارتاپها گرفته تا شرکتهای بزرگ استفاده شده است.
۱۵.Mindset: The New Psychology of Success

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ برای رشد و موفقیت، باید باور داشته باشیم که میتوانیم رشد کنیم و موفق شویم. ساده است درسته؟ با این حال، چند بار شما یا تیمتان هدفی را از دست دادهاید یا حسابی شکست خوردهاید و فکر کردهاید که «این قرار بود انجام شود؟» در این کتاب، کارول دوک، روانشناس، هسته ذهنیت رشد را بررسی میکند و چگونه میتوانید الهام بخش باشید تا در نهایت، خود و تیمتان بهتر از امروز باشید.
۱۶.Tools of Titans: The Tactics, Routines, and Habits of Billionaires, Icons, and World-Class Performers

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ آخرین بررسی نویسنده، کارآفرین و سرمایهگذار تیم فریس در مورد چیزی که برتری ایجاد میکند، توصیههای فوق العاده ۶۵۰ صفحهای از ۲۰۰ مربی تجارت از جمله تونی رابینز، درک سیورز، دیموند جان و بسیاری دیگر است. اگر میخواهید یک رهبر عالی باشید، این کتاب به شما اجازه میدهد از بهترینها بیاموزید، صرف نظر از اینکه در حوزه فروش فعالیت میکنید یا خیر.
۱۷.Never Eat Alone

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر پسر یک کارگر در شهر کوچکی بتواند راه خود را به رشته MBA در هاروارد برساند و خود را مطرح کند، من به او گوش میدهم. در یکی از بهترین کتابهای حوزه فروش؛ کیت فرازی تمام مشقات منفی و روحافکن «شبکهسازی» را بررسی میکند و به تشریح چگونگی ایجاد ارتباطاتی میپردازد که اهمیت دارند و به آنچه در زندگی میخواهید به طور ساده بیان میکند.
۱۸.Emotional Intelligence 2.0

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ از افرادی که انتخاب میکنیم وقت خود را با آنها بگذرانیم تا مارک خمیر دندانی که میخریم، احساسات ما پشت هر تصمیمی است که میگیریم. بر اساس پاسخهای بیش از نیم میلیون نفر این نتایج به دست آمدهاند. دکتر تراویس بردبری راههایی را نشان میدهد که میتوانید هوش هیجانی خود را توسعه و رشد دهید و با نیازها و خواستههای هرکسی که به آنها میفروشید، هماهنگتر شوید.
۱۹.Ender’s Game

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ چرا این رمان علمی تخیلی در فهرست خواندنی تفنگداران دریایی ایالات متحده (و همچنین در فهرست بهترین کتابهای حوزه فروش ما) قرار دارد؟ اورسون اسکات کارت نه تنها داستانی خارقالعاده از جنگ آیندهنگر را روایت میکند، بلکه برخی از بهترین درسها را در مورد رهبری، کار گروهی و همدلی (کلیدهای موفقیت هر تیم فروش) بیان میکند.
۲۰.Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ هر سازمانی میتواند توضیح دهد که چه کاری انجام میدهد. برخی میتوانند توضیح دهند که چگونه این کار را انجام میدهند. اما تعداد بسیار کمی میتوانند به وضوح دلیل آن را بیان کنند. این نقطه تمرکز کتاب درخشان سایمون سینک است. هنگامی که فروش را تجربه میکنید، درک دلیل پشت محصول شما امکان رقابت را میدهد. این موضوع به شما امکان میدهد به سؤالات عمیقتر پاسخ دهید و به مشتری خود ثابت کنید، به چیزی که میفروشید آنها نیاز دارند.
بهترین کتاب های فروش برای یادگیری درس های کلیدی زندگی
مطالعه کردن تنها نباید مخصوص ارتقای شغلی باشد. این موضوع باید در مورد رشد شخصی و ساختن یک زندگی بهتر و موفقتر برای خود باشد. این کتابهای فروش طیفی از افزایش قدرت ذهنی شما تا یادگیری نحوه رفتار محترمانه با مردم را پوشش میدهند.
۲۱.The 7 Habits of Highly Effective People

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ دلیلی وجود دارد که این کتاب در مدارس کسب و کار و محافل توسعه شخصی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفان آر. کاوی راهنمای زندگی خوب و معنادار، درک و همدلی با هر کسی که ملاقات میکنید و تعیین اهداف واقعی و عملی (و اهداف فروش، برای آن موضوع) ایجاد کرده است. اگر در رکود هستید یا به انگیزه نیاز دارید، این مورد را انتخاب کنید.
۲۲.Rejection Proof

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ فروش در مواقعی ممکن است سریع اتفاق بیافتد و بدون وجود استحکام ذهنی لازم برای پیشروی، این موضوع میتواند به سرعت انگیزه شما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه، جیا جیانگ تصمیم گرفت بیش از آنچه که اکثر مردم میتوانند تحمل کنند، رد شود و این کتاب را نوشت و راز پرسش موفق، نحوه انتخاب اهداف و چگونگی تشخیص اینکه یک نه اولیه میتواند چه زمانی باشد را شرح میدهد.
۲۳.Sell or Be Sold: How to Get Your Way in Business and in Life

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ به عنوان یک فروشنده، اغلب سخت است که کاری را از بقیه زندگی خود جدا کنیم که هر روز انجام میدهیم. وقتی «همیشه فعال» هستید، کم کردن آن و توقف فروش به همه افراد در زندگیتان ممکن است سخت باشد و گرانت کاردون، نویسنده و کارآفرین به خوبی این موضوع را میداند. اما چرا باید در وهله اول سعی کنیم فروش را متوقف کنیم؟ این کتاب فروش ایده سنتی فروش را بررسی میکند و با به کارگیری تکنیکها و فلسفههای فروش در هر جنبهای از زندگی شما، از حرفه تا زندگی عاشقانه، چرخشی تازه به آن میدهد.
۲۴.How to Win Friends and Influence People

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ بله، این کتاب در دهه ۱۹۳۰ نوشته شده است. این کتاب بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته است و هنوز هم به عنوان مرجعی آموزش داده میشود. همانطور که از عنوان آن پیداست، کتاب دیل کارنگی به شما میآموزد که چگونه به طور موثر با افراد دیگر کار کنید، چگونه مدیر، رهبر و رابط بهتری شوید. اما بیشتر از آن، به شما میآموزد که چگونه واقعا با مردم کنار بیایید و زندگی شادتر و موفقتری داشته باشید.
۲۵.Wherever You Go There You Are

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ شکی نیست که کار فروشندگی یک انتخاب فوقالعاده استرسزا است. با این حال، برخی از افراد تصمیم میگیرند در این زمینه تلاش کنند و ناامید نشوند. نویسنده جان کابات زین فکر میکند که میتوانیم از طریق مدیتیشن زندگی بهتر و معنادارتری داشته باشیم. این کتاب مستقیما یک کتاب فروش نیست، اما اگر مدتی است که در مورد این موضوعات حساس شدهاید و میخواهید سعی کنید زندگی خود را بهبود بخشید، استرس خود را کاهش دهید و با زمانی که در محل کار میگذرانید عملکرد بهتری داشته باشید. این کتاب یک محل عالی برای شروع است. این کتاب یکی از کتابهای مورد علاقه استلی افتی است.
۲۶.Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ توجه و تمرکز دو منبع ارزشمند ما در دنیای پریشان اطرافمان هستند. به خصوص در فروش، جایی که شما دائما باید به دنبال سرنخها، تحقیق در مورد بازار و درک رقبای خود باشید، میتوان به راحتی توسط عوامل حواس پرتی از بین رفت. کتاب نویسنده و استاد جورج تاون، کال نیوپورت، این دیدگاه را تغییر میدهد. Deep Work بخشی از داستانهای الهام بخش است، بخشی توصیههای عملی در مورد چگونگی ایجاد یک رژیم مناسب برای تقویت توجه و تبدیل شدن به یک استاد در زمینه خود را بیان میکند.
۲۷.The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اول از همه، این کتاب یکی از بهترین عنوانهای کتاب حوزه فروش را به خود اختصاص داده است. ثانیا، کتاب پرفروش مارک منسون حول این بحث اصلی است که توسط تحقیقات آکادمیک پشتیبانی میشود، مبنی بر اینکه بهبود زندگی ما به توانایی ما در تبدیل «لیمو به لیموناد» بستگی ندارد، بلکه به یادگیری بهتر هضم کردن لیموها بستگی دارد. این موضوع در مورد تعیین انتظارات واقع بینانه برای خودمان است. ترسها، عیوب وعدم اطمینان خود را در آغوش میگیریم تا شجاعت، صداقت و مسئولیتی را پیدا کنیم که به دنبالش هستیم.
۲۸.The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ بر اساس مطالعه هزاران نماینده فروش در بسیاری از صنایع، متیو دیکسون و برنت آدامسون دریافتند که بهترینها فقط روابط را ایجاد نمیکنند، بلکه آنها را به چالش میکشند. این کتاب یکی از کتابهای فروش منحصربهفرد است که آنچه را هدف میگیرد که شما اساسا فکر میکنید هسته اصلی فروش است و آن را بررسی میکند. اما چیزی فراتر از تئوری، جایی که نکته برتر است، در شناسایی دقیق تکنیکهایی است که به خوبی کار میکنند و ارائه آنها به روشی قابل تکرار و قابل آموزش است.
۲۹.Winning with Data

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ اگر مدام در مورد اینکه چگونه تیم فروش شما باید مبتنی بر داده باشد میشنوید، اما هنوز نمیدانید این موضوع به چه معناست، کتاب توماس تونگوز، سرمایه گذار خطرپذیر، یک دوره آموزشی در مورد معنای این واژه برای شما و تیمتان ارائه میدهد. کسب و کار و اینکه چگونه تیم یا سازمان خود را به یک فرهنگ داده محور تبدیل کنید.
۳۰.The Sales Acceleration Formula

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ هر کسب و کاری میخواهد رشد کند، اما چند نفر واقعا رشد تیم فروش خود را بهطور مؤثر افزایش دادهاند؟ فرمول ارائه شده توسط مارک روبرژ در اینجا یک راهنمای گام به گام برای استفاده از دادهها، فناوری و بازاریابی ورودی برای ایجاد یک تیم فروش عظیم، مقیاسپذیر و سازنده و سوق دادن شرکت شما به موفقیت است.
۳۱.Hooked: How to Build Habit-Forming Products

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟ کتاب Hooked را نخوانده اید، این موضوع میتواند باعث شود رقیبتان یک قدم جلوتر از شما باشد. کتاب نیر ایال بیش از توضیح این است که چرا مردم برخی محصولات را بیشتر از محصولات دیگر دوست دارند. این کتاب یک فرآیند ۴ مرحلهای را بر اساس سالها تحقیق و مصاحبههای بیشماری در مورد نحوه ساختن سیستمی ارائه میکند که بارها و بارها کاربران و مشتریان را به عقب برگرداند.
چرا مطالعه کتاب های حوزه فروش اهمیت فراوانی دارد؟
بهترین کتابهای حوزه فروش حاوی برخی از بهترین تحقیقات و بینش در ساخت، مدیریت و رهبری یک تیم فروش موفق هستند. همچنین آنها راههایی برای زندگی بهتر را پوشش میدهند. فضای شادتری را تجربه کنید و با استرس اجتناب ناپذیر حوزه فروش مبارزه کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که صرفا خواندن یک کتاب راه حل سریعی در اختیار شما قرار نمیدهد. این روش یک تمرین طولانی مدت و تغییر دهنده زندگی است که برای مشاهده نتایج باید به آن متعهد شوید.
بنابراین بهجای اینکه با آن مانند یک فهرست کتابهای فروش تفریحی رفتار کنید، بهترین کتاب حوزه فروش را به عنوان نقطه شروعی در سفر خود به سوی زندگی بهتر و شغلی بهتر در نظر بگیرید.
پیشنهاد مطالعه: بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگامیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. در بین این کتابها کدام مورد را مطالعه کردهاید و در کسب و کار خود به عنوان یک الگو استفاده نموده اید؟ آیا کتابی وجود دارد که در لیست ما ذکر نشده است؟ لطفا نام آن را در کامنت برای ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.
کتاب فروش چه مزایایی دارد؟
دانستن نکات فروش و بازاریابی شما را به نسبت رقبا متمایز میکند
بهترین کتاب آموزش فروش چیست؟
در این مقاله بیش از ۱۰ کتاب در زمینه فروش معرفی شده است
دیدگاهتان را بنویسید