آموزش گوگل دیتا استودیو
۲۵ مهر ۱۳۹۶
ارسال شده توسط شراگیم مرادی
1.13k بازدید

برای هر دیجیتال مارکتری بارها پیش آمده که لازم باشد گزارشات فنی و دقیق سرویس های گوگل مانند گوگل آنالیتیکس را به گزارشات نموداری و ساده تری برای مدیران و یا مشتریان تبدیل کند.
آموزش گوگل دیتا استودیو
سرویس استودیوی دیتای گوگل این امکان را فراهم می کند تا شما با اختیارات فراوان بتوانید نسبت به ارائه طرح و گزارشات مارکتینگ خود اقدام کنید.


برای شروع لازم است پس از ورود به سرویس Datastudio گزینه جدید را انتخاب کنید تا بانک هایی که به اکانت گوگل شما متصل را انتخاب کنید.از ستون سمت راست سورس را انتخاب و در ردیف پایینی گزینه مورد انتخابی مانند تعداد سشن یا کلیک را انتخاب نمایید.
تنوع نموداری و اطلاعاتی در این سرویس آنلاین به طرز چشمگیری بالاست و شما به تمامی اطلاعات آنالیتیکس، ادوردز و… دسترسی خواهید داشت.منتور دیجیتال مارکتینگ میتوانند لینک این گزارش را در اختیار همکاران قرار داده و یا دسترسی با قابلیت ویرایش و مشاهده را به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید