
شراگیم مرادی
دانش آموخته MBA
*سابقه همکاری با هومینگ، دیجیکالا، دیجیاستایل، تخفیفان، روژانو، فرانش
*مشاور بازاریابی، سخنران و مدرس دیجیتال در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، آکادمی دیجیتال مارکتینگ، رهنما کالج، پروداکت فکتوری، طرفه نگار، اینوتکس و معاونت علمی ریاست جمهوری
*نویسنده کتاب “دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما”
نوشته های شراگیم مرادی

مشاوره و مدیریت بازاریابی
نقش آنالیز در دیجیتال مارکتینگ
بعد از اینکه اهمیت انواع روشهای مارکتینگ و پیاده سازی آنها در واحدهای بازاریابی و

اخبار و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ
کتاب دیجیتال مارکتینگ در ایران + معرفی مزایا و نمونه های ایرانی و خارجی
↵ خرید کتاب چاپی ↵ خرید کتاب دیجیتال یکی از علوم و مهارتهایی که این

اخبار و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ
آمارها و گزارشات استارت آپهای ایرانی
سال ۹۸ و ۹۹ برای استارت آپ و شرکتهای ایرانی به دلیل بحرانهایی از قبیل

تکنولوژی و استراتژی بازاریابی
چگونه در فضای آنلاین برندسازی کنیم؟
برند، داستان یک کمپانی است. برندینگ Branding مفهومی مهم وشاید کمی مبهم است، در این