در شبکه های اجتماعی از کجا شروع کنیم؟

در شبکه های اجتماعی از کجا شروع کنیم؟

در شبکه های اجتماعی از کجا شروع کنیم؟

برای شروع قدرتمند در شبکه های اجتماعی ابتدا هدف خود را مشخص کنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ شراگیم به شما دو هدف پیشنهاد می کند:

  1. گسترش نام و برند شما

  2. گسترش فروش محصولات و خدمات شما

برای رسیدن به هدف شماره یک شما می بایست کمی محتاط تر عمل کنید زیرا هر پست و نوشته شما تصویرگر برند شما خواهد بود. پست ها و نوشته های شما می تواند اهداف و آینده شما را به اطلاع کاربر برساند و برند های بزرگ در این راه از مفاهیم آموزشی و خیریه هم کمک می گیرند.

برای رسیدن به هدف شماره دو شما می بایست ارتباط خوبی با کاربر برقرار کنید . بهترین خدمات و محصولات را با ذکر مزیت های آنها در مقایسه با رقبا به نمایش بگذارید و فرایند خرید را تسهیل کنید. تعامل با کاربران و احترام به نظرات آنها در فروش شما تاثیر مستقیم خواهد داشت همچنین مطالب شما نباید صرفا به محصولات اختصاص داده شود کمی تنوع در ارائه مطالب دلنشین تر خواهد بود.

سعی کنید پست ها و مطالب شما اختصاصی باشد ،برای تهیه متن و عکس خود زمان بگذارید تا بهترین ایده را پیاده کنید و برای مطالب و عکسهایتان قالب منحصر به فرد خود را پیاده کنید. در راه خود ثابت قدم باشید، شبکه اجتماعی شما یک پروژه نیست و به چشم یک پروسه به آن نگاه کنید.

آپدیت: راهنمای تولید محتوای شبکه های اجتماعی

—————–

شراگیم مرادی

Share

3 Replies to “در شبکه های اجتماعی از کجا شروع کنیم؟”

  1. سلام و خسته نباشید
    سوالی داشتم

    فرض کنید وبسایتی کوچک و برای این وبسایت صفحه اینستا داریم، آیا برای محصولات و بلاگ سایت، باید صفحه اینستا جدا داشته باشیم؟
    درغیر این صورت چه زمانی صفحه اینستا محصولات رو با صفحه اینستا بلاگ سایت جدا کنیم؟

    با تشکر

    1. مسلما اگر چند رسانه پرطرفدار داشته باشید بسیار مفید است ولی چون برای استارت آپها شدنی نیست پیشنهاد میکنم تمرکزتون رو روی پیج اصلی بزارید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =