تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ

با گسترش سرمایه گذاری در بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال شرکتها، نیاز به نوآوری و روشهای جدید تبلیغاتی بیشتر از گذشته احساس میشود.
بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت و یا از روبات برای افزایش فالور استفاده میشد اما اکنون تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ بحث داغ دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.
تبلیغات رسمی فیسبوک و اینستاگرام
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به دو روش انجام میشود:
* نمایش عکس و ویدیوی تبلیغاتی بین پست های کاربران
* تبلیغ در بین استوری کاربران
نکته جذاب این نوع تبلیغ امکان قراردادن دکمه کال تو اکشن و لینک هست که برای آنالیزهای بعدی مدیر دیجیتال مارکتینگ بسیار ضروری میباشد.
در کنار این روش، روش بازاریابی از طریق افراد مشهور و سلبریتی که از آن به اینفلوئنسر مارکتینگ یاد میشود بسیار پرطرفدار و کاربردی هست که غالبا پروژه ها بصورت تبلیغ مستقیم، ارائه کد تخفیف ویژه و یا داستان تجربه استفاده از محصول و خدمات توسط اینفلوئنسر میباشد.
این افراد به ۳ دسته تقسیم میشوند:
** سلبریتی ها که هزینه بالای ۱۰ میلیون برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی دریافت میکنند و با هدف برندینگ میتوان با آنها همکاری داشت.
**اینفلوئنسرها که بین ۳ تا ۸ میلیون براساس نوع پروژه دریافت میکنند و برای دعوت کاربر به هدف مورد نظر شما مثل ثبت نام و یا فالو بسیار مفید میباشند.
** میکرو اینفلوئنسرها که در صنایع مختلف بصورت تخصصی مشغول به فعالیت هستند، بطور مثال وقتی یک میکرو اینفلوئنسر در زمینه فشن، یک مزون را معرفی میکند شما با هزینه بسیار کم نتیجه ای مساوی یک اینفلوئنسر مطرح دریافت میکنید.
تعرفه هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و فیسبوک(تعرفه ۲۰۲۰)
بودجه | نتیجه |
۱۰ میلیون تومان | ۶.۸۰۰.۰۰۰ بازدید |
بودجه | نتیجه |
۱۰ میلیون تومان | ۲.۱۰۰ کلیک |
بودجه | نتیجه |
۱۰ میلیون تومان | ۱۳.۰۰۰ لایک و کامنت |
برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و یا تعریف پروژه و شروع تبلیغات و دریافت مشاوره از شرکت دیجیتال مارکتینگ شراگیم حتما با ما در ارتباط باشید.
4 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
ما برای کمپین تبلیغاتی خودمون خواستیم از پنل اینفلوئنسر مارکتینگ مثل چنکا، ادسنسور و اسنت وی استفاده کنیم ولی اینفلوئنسرهای مورد نظرمون رو پوشش نمیدادن و بیشتر میکرو انفلوئنسر داشتند. ولی در طرف مقابل بدقولی و دلسوز نبودن انفلوئنسرها هم داستان خودشو داره