تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ

تبلیغات اینستاگرام

با گسترش سرمایه گذاری در بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال شرکتها، نیاز به نوآوری و روشهای جدید تبلیغاتی بیشتر از گذشته احساس میشود.
بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت و یا از روبات برای افزایش فالور استفاده میشد اما اکنون تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ بحث داغ دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.

تبلیغات رسمی فیسبوک و اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به دو روش انجام میشود:

* نمایش عکس و ویدیوی تبلیغاتی بین پست های کاربران
* تبلیغ در بین استوری کاربران
نکته جذاب این نوع تبلیغ امکان قراردادن دکمه کال تو اکشن و لینک هست که برای آنالیزهای بعدی مدیر دیجیتال مارکتینگ بسیار ضروری میباشد.

در کنار این روش، روش بازاریابی از طریق افراد مشهور و سلبریتی که از آن به اینفلوئنسر مارکتینگ یاد میشود بسیار پرطرفدار و کاربردی هست که غالبا پروژه ها بصورت تبلیغ مستقیم، ارائه کد تخفیف ویژه و یا داستان تجربه استفاده از محصول و خدمات توسط اینفلوئنسر میباشد.

این افراد به 3 دسته تقسیم میشوند:
** سلبریتی ها که هزینه بالای 10 میلیون برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی دریافت میکنند و با هدف برندینگ میتوان با آنها همکاری داشت.
**اینفلوئنسرها که بین 3 تا 8 میلیون براساس نوع پروژه دریافت میکنند و برای دعوت کاربر به هدف مورد نظر شما مثل ثبت نام و یا فالو بسیار مفید میباشند.
** میکرو اینفلوئنسرها که در صنایع مختلف بصورت تخصصی مشغول به فعالیت هستند، بطور مثال وقتی یک میکرو اینفلوئنسر در زمینه فشن، یک مزون را معرفی میکند شما با هزینه بسیار کم نتیجه ای مساوی یک اینفلوئنسر مطرح دریافت میکنید.

برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و یا تعریف پروژه و دریافت تعرفه در این زمینه حتما با من در ارتباط باشید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
تبلیغات اینستاگرام
Author Rating
51star1star1star1star1star
Share

2 دیدگاه ها

ارسال دیدگاه