چگونه تبلیغات بنری بهتری داشته باشیم ؟

چگونه تبلیغات بنری بهتری داشته باشیم ؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکت ها و وبمسترها به تبلیغات بنری و بازاریابی بنری رو به افزایش است. تجربیات کارشناسان این حوزه، خصوصا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و کارشناسان شبکه اجتماعی می تواند شما را در اثرگذاری و بهینه سازی این تبلیغات یاری کند.

تبلیغات بنری در 3 قالب قراردادی صورت می پذیرد:

  1. تبلیغات در بازه زمانی مشخص
  2. تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
  3. تبلیغات کلیکی

مجموعه های مختلف در فضای مجازی با 2 هدف دست به تبلیغات می زنند:

  • معرفی برند و اطلاع رسانی
  • افزایش نصب یا جمع آوری بانک اطلاعاتی
  • افزایش حجم فروش

در هر دو حالت رعایت نکات زیر می تواند باعث موفقیت هرچه بیشتر تبلیغات شما شود:

  • محتوای بنر

آمارها نشان می دهد کاربران رغبتی به مشاهده تبلیغات ندارند بنابراین شما با ارائه یک ویژگی یا هدیه می بایست توجه کاربر را جذب کنید. دکمه کال تو اکشن یا دعوت مخاطب نقش به سزایی در بالا بردم آمار کلیک به ازای مشاهده بنرها دارد.

  • ظاهر بنر

بسیاری از شرکت ها یک بنر کمپین تبلیغات بنری را در ده ها سایت استفاده می کنند، شما می توانید با توجه به آمار جنسیتی ،جغرافیایی و محتوا و ظاهر یک سایت، بنر اختصاصی طراحی کنید. ظاهر جذاب و حرفه ای شما را به موفقیت هرچه بیشتر نزدیک می کند.

فراموش نکنید لوگو و بنر شما در این نوع تبلیغات در ذهن مخاطبان ماندگار می شود.

  • محل تبلیغ

وبسایت یا شبکه اجتماعی محل تبلیغ می بایست مرتبط و پربازدید باشد، فروش خود را در فروشگاهی در کوچه های فرعی با بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط شهر مقایسه کنید.

وبسایت MOZ و alexa ،اطلاعات خوبی از شایستگی وبسایت های تبلیغ گیرنده در اختیار شما قرار می دهند. پس از انتخاب سایت و شبکه اجتماعی ، زمان و محل قرارگیری بنر بسیار مهم می باشد.

  • صفحه فرود

در بسیاری مواقع وبسایت ها هیچ برنامه مشخصی برای کاربران جذب شده خود از تبلیغات بنری ندارند و با طراحی نکردن صفحه اختصاصی، کاربر را با حجم بالا و غیرکاربردی از اطلاعات سایت اصلی مواجه می کنند.

  • ویژگی های تبلیغ

توجه داشته باشید در عصر اطلاعات به سر می بریم و دیگر نمی توان کالای هزار تومانی را 5 هزار تومان به فروش برسانیم. برای جذب مخاطب قیمت مناسب، کیفیت محصول و نحوه ارسال را مدنظر قرار دهید و همیشه برای کاربران پیشنهادات ویژه داشته باشید.

بیشترین استقبال از هر بنر و تبلیغ در یک وبسایت بطور میانگین در 20 روز اول انجام می شود و پس از این مدت می بایست کمپین تبلیغاتی جدیدی تعریف کرد و در این مدت شما می توانید با اعمال تغییرات محتوا، گرافیک و محل قرارگیری بنر بازخورد مناسبی از بازاریابی و تبلیغات بنری خود داشته باشید.

 

آپدیت: نسل جدید تبلیغات، باظاهر تبلیغات همسان و نیتیو در حال گسترش است و با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.

شراگیم مرادی

Share

بدون دیدگاه

    ارسال دیدگاه